Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pietsie schreef:Sorry Esther ,ben het niet met je eens ,hier geen rijke ouders maar wel veel inzet van beide, dus ouders en kind
Marian0557 schreef:@pietsie: Echt dik respect voor jullie! Want ik het die valk/bruine uit je profiel?
Ze heeft wel goede begeleiding gehad zeker?
Olijkje schreef:pietsie schreef:Sorry Esther ,ben het niet met je eens ,hier geen rijke ouders maar wel veel inzet van beide, dus ouders en kind
en dat is het hem nou net.. Je ouders moeten zich ook inzetten..
mijn ouders hebben weinig met paarden en dan is het gewoon moeilijk.. De b is bij mij goed gegaan en in die paar wedstrijden wel de l gehaald, maar nu zonder les en bak kom ik gewoon niet meer verder, is gewoon balen.
Sizzle schreef:Pas nog een jong meisje gesproken die zelf haar pony Z1 kampioen van en bepaalde provincie heeft gemaakt. Haar ouders steunen haar wel, maar hebben er de ballen verstand van.
pietsie schreef:Olijkje ,idd je moet wel ouders hebben die er achter staan, anders is het haast onmogenlijk.(maar niet onmogenlijk) als jij je inzet en passie er af kan laten stralen zijn er ook wel andere mogenlijk heden.
Ik ken genoeg fokkers die hun pony's heel graag door een getalenteerd ruitertje willen laten rijden of uitbrengen
pietsie schreef:Olijkje ,idd je moet wel ouders hebben die er achter staan, anders is het haast onmogenlijk.(maar niet onmogenlijk) als jij je inzet en passie er af kan laten stralen zijn er ook wel andere mogenlijk heden.
Ik ken genoeg fokkers die hun pony's heel graag door een getalenteerd ruitertje willen laten rijden of uitbrengen
pietsie schreef:Fira , ik vind het ontzettend knap als mensen op wat oudere leeftijd beginnen te rijden, als je ouder bent denk je veel meer na wat er kan gebeuren, als je jong bent durf je alles zonder na te denken.
Respect voor je pa !!
Jasterina schreef:poehpoeh, wat een ''ik moet jaloezie even kwijt kunnen'' topic
ik moet toegeven heel soms heb je een kind met dure kleren en laarzen en les van de beste, maar die komen ook niet altijd even ver hoor! ligt aan je talent, gedrevenheid en de match tussen jou en je paard!
Jasterina schreef:poehpoeh, wat een ''ik moet jaloezie even kwijt kunnen'' topic
ik moet toegeven heel soms heb je een kind met dure kleren en laarzen en les van de beste, maar die komen ook niet altijd even ver hoor! ligt aan je talent, gedrevenheid en de match tussen jou en je paard!