Hiermee wil ik aan geven dat je nog veel meer tegenslagen kan tegenkomen en dat een doel stellen niet reeel is
Ga lekker starten en rijden en zie hoe ver je komt. Succes samen! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ga lekker starten en rijden en zie hoe ver je komt. Succes samen!
daffie1986 schreef:@Mariek_K: dat heeft dan goed uitgepakt, dat laatste puntje bijelkaar sprokkelen.
@Marian0557: Sorry, maar dat antwoord heb ik echt niks aan. Ben al vanaf September aan het buitenrijden, en wil gewoon weer gaan starten. Het enige wat ik vraag staat in de titel.
Myukii schreef:Ik snap niet zo goed waarom je persé binnen 21 wedstrijden L2 wil zijn. Waarom niet gewoon op jullie eigen tempo?
Ik ken iemand die heeft 9 jaar in de B rondgereden, met bijna elke maand wel een wedstrijd. Ik zelf ben met 6 wedstrijden de B uitgegaan. Het kan alle kanten op! Maar ik denk dat als je je eerste B wedstrijd onder de 170 scoort, je niet moet rekenen op snel punten scoren, eigenlijk.![]()
Gewoon genieten, dat is toch het belangrijkste! Het gaat er niet om waar je eindigt, maar de weg er naar toe, díé is belangrijk.
Ik ben het daarentegen wel met je eens dat je het zeker op je eigen tempo moet doen! 
Ach, "top" is ook maar een begrip hoor. Maar ik weet 100% zeker dat als je paard niet fijn loopt/ jij beroerd rijd, je dat soort resultaten niet zal behalen.Sisco4life schreef:Kennelijk ben je wel goed genoegAch, "top" is ook maar een begrip hoor. Maar ik weet 100% zeker dat als je paard niet fijn loopt/ jij beroerd rijd, je dat soort resultaten niet zal behalen.
Begrijp me niet verkeerd, alles is mogelijk alleen moet je dan wel wat extra's hebben.