.. Als je gewoon iemand bijhebt die heel de tijd de nek kan blijven drogen en er gewoon veel fleece oplegt is het bij mij nooit een probleem
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. Als je gewoon iemand bijhebt die heel de tijd de nek kan blijven drogen en er gewoon veel fleece oplegt is het bij mij nooit een probleem

Dennis schreef:Ik vind het jammer dat die van mij cremig is ipv wit. Het schimmeltje dat ik voorheen had bewerkte ik flink met babypoeder en dan was ze weer wit. Op een pony die van zich zelf gelig is schiet dat niet op.
.
Maar ik weet niet hoe lang hij blijft dus misschien is het sowieso niet relevant. _Marianne schreef:Inderdaad droogshampoo![]()
En wat niet lukt.. lukt niet. Ik denk dat de meeste jurys dat ook wel kunnen begrijpen.
Een schimmel is trouwens altijd wit
(dus een paard dat wit geboren is) En een wit paard is niet hetzelfde als een schimmel. Je hebt appelschimmels, vliegenschimmels, blauwschimmels, bruinschimmels, veranderlijke schimmels etc, etc. En die zijn zeker niet allemaal wit. hippa schreef:Bij mijn weten hebben juryleden standaard cijfers voor de verzorging, namelijk een 7 bij de een en een 8 bij de ander. Hoe je paard eruit ziet, zeker in de winter, is daarvoor niet heel erg belangrijk. Want waarom de benen wassen als ze daarna toch weer in de poep oid gaan staan? Dan zijn ze weer net zo "smerig". Gewoon zorgen voor een schoon sjabrak, net hoofdstel en zadel en een ingevlochten paard, voor de rest niets aan doen. Een gele plek meer of minder, daar wordt je in deze tijd van het jaar zeker niet op aangekeken!
daantjuhhh schreef:Laat dat dier nou telkens hengstig zijn in haar staart plassen.
Baasje wast het heel intesief (met al wel 30 verschillende middeltjes) maar hij blijft er gelig uit zien.
Vond dat wel een beetje sneu hoor!
Tot dusver gelukkig geen puntaftrek voor gehad, maar je krijgt best de pee in als je 's ochtends zo lang hebt staan wassen en je krijgt dan zoiets op je coupon!