Maar de kans dat ik op de Hippiade terecht kom is toch erg klein.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sjonniej schreef:Wat wil je dan? Je proef afleggen in een hermetisch afgesloten ruimte? Zonder wind, jury kijkt via een verborgen camera, liefst geen hekjes of bordjes, geluidsdicht??
Ik heb zelf een bak aan de straat, waar ook veel landbouwverkeer langs komt, mijn beesten zijn wat dat betreft wel wat gewend.

Ook weer geregeld.....
Er wordt toch gezegd dat die zo braaf zijn.
Neonlight schreef:"Men" in het zuiden moet toch wel het een en ander gewend zijn, in ieder geval de ruiters. Ik heb hier namelijk nog diverse medailles liggen van de NKB-kampioenschappen in Wanroy, gehaald met de hackney's, wat altijd op dezelfde dag gehouden werd als dressuur, springen en afdelingsdressuur van de pony's. Bij de paarden kampioenschappen kwamen de tuigpaarden. En zoals ik het me herinner, was het bij de KNF precies hetzelfde.
) idje schreef:Neonlight schreef:"Men" in het zuiden moet toch wel het een en ander gewend zijn, in ieder geval de ruiters. Ik heb hier namelijk nog diverse medailles liggen van de NKB-kampioenschappen in Wanroy, gehaald met de hackney's, wat altijd op dezelfde dag gehouden werd als dressuur, springen en afdelingsdressuur van de pony's. Bij de paarden kampioenschappen kwamen de tuigpaarden. En zoals ik het me herinner, was het bij de KNF precies hetzelfde.
Dat klopt Neonlight en je wist niet beter.
En op sommige grotere concoursen was het krek eender.
En dus maakte je je niet druk en als gevolg ervan, je paard ook niet.
Aan het 'bloed' lag het niet hoor.
(Ik reed een volbloed