Mijn KNHS vernieuwt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 13:58

Bren79 schreef:
Bij mij staan enkel de paarden erin waarmee ik een nu startkaart heb,de paarden ervoor niet.
En heb schijnbaar geen eigen paarden en om een paard aan te melden moet ik kopie paspoort naar KNHS sturen(gaat hier niet om een KWPN)
dus uhm het zal allemaal wel, en ja hier is de site ook traaaaag

Geld dat alleen maar voor niet KWPN'ers?

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 13:58

Even een vraagje tussendoor ik kwam dit tegen bij nieuw aanmelden startkaart
Citaat:
Vul het transpondernummer in van het paard dat u wilt aanmelden of waarmee u een startkaart wilt aanvragen. Het transpondernummer kunt u vinden in het paardenpaspoort.

Indien u een nieuw paard of de pony wilt aanmelden bij de KNHS wordt éénmalig € 23,00 voor paarden en € 16,30 voor pony's aan registratiekosten in rekening gebracht.

Was dit bedrag al of is dit nieuw?

liiisette

Re: Mijn KNHS vernieuwt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 20:37

Ikheb helaas nog geen mail ontvangen dus kan er nog niet in. Ga nu nog wel een keertje proberen om me opnieuw te registreren.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:50

Heb me zojuist aangemeld. Staat mijn vorige paard wel bij mijn paarden en mijn huidige paard wat ik al bijna 5 jaar heb niet. Terwijl ze op mijn naam staat, hoe kan ik dat in vredesnaam wijzigen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:51

Vind het mooi!
Het is bij mij trouwens gewoon hartstikke vlug.
En heb meteen van die leuke plaatjes erbij gezet :+

(Vind het wel heel irritant dat je een wachtwoord met letters, cijfers en dan ook nog hoofdletters én kleine letters moet maken. Ik gok erop dat ik regelmatig een mail moet laten sturen met mijn wachtwoord, zeker die hoofdletters doen het hem.)

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:54

Ik kom er niet in. Blijkbaar pakt hij mijn belgische postcode niet en daarom krijg ik steeds de foutmelding dat mijn gegevens niet bij de KNHS bekend zijn.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:55

Pff, ik kom er nooit. Mijn KNHS ius bij mij al 2,5 maand niet bijgewerkt, terwijl ik wél wedstrijden heb gereden.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:56

hafjelinger schreef:
Pff, ik kom er nooit. Mijn KNHS ius bij mij al 2,5 maand niet bijgewerkt, terwijl ik wél wedstrijden heb gereden.

Vergeet niet dat standen van SMW er niet in verwerkt worden, maar dat die apart vermeld worden op de KNHS site.

Miss_Ice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:57

Zal zo ook maar eens een kijkje gaan nemen dan.... Ben benieuwd....

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 20:58

@sjonniej zo moeilijk is dat niet. simpel voorbeeldje Welkom1. Kies je toch iets wat voor jou makkelijk te onthouden is. naam paard, hond of zo iets met een cijfer erachter

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:02

Het bedenken van een wachtwoord is het probleem niet. Alleen ga ik echt niet onthouden dat ik een hoofdletter erbij moet zetten.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:03

O Sjonniej dat wist ik niet!! Dankje! Maar mijn verliespunten staan er wel bij ??

Maar waarom worden SGMW standen niet op Mijn KNHS gezet dan?

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:22

Wow, wel leuke manier om uit te vinden dat je aanvraag al verwerkt is :-s
Beetje verwarrend: alle aanvragen die voor 20 november zijn binnengekomen worden op 24 november verzonden. Iets verderop staat: alle aanvragen per 1-1-10 worden op 23 december verzonden.
Mijn aanvraag is én voor 20 november binnen gekomen én gaat per 1-1 in. Had ik hem dan al in huis moeten hebben, of komt ie onder de kerstboom?

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:34

CaPrIoLe`79 schreef:
Ik kom er niet in. Blijkbaar pakt hij mijn belgische postcode niet en daarom krijg ik steeds de foutmelding dat mijn gegevens niet bij de KNHS bekend zijn.

Ik heb ook een belgische postcode en kom er wel in. Heb me wel opnieuw aan moeten melden.

Ik heb geen oude standen (van vorige paard) erin staan. Alleen de huidige stand?

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:40

Hoe doe jij dat dan mag? Voer jij de 4 cijfers in en verder niks? Ik heb al vanalles geprobeerd.

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:43

ja gewoon de 4 cijfers. Weet je zeker dat het vastloopt op je postcode? Heb je niet iets anders fout gedaan?

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 21:51

Ik heb het nog eens geprobeerd, precies hetzelfde ingetikt als vanmiddag tot 10x toe ofzo. En nu doet hij het ineens wel :?

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 22:06

Bij het aanmelden van een nieuw paard vragen ze naar het telefoonnummer bij de gegevens van de vader. Dat is een verplicht veld. Maar het is me nog nooit opgevallen dat die hengsten tegenwoordig ook een gsm hebben???

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 22:41

Nou ik kan inloggen enz. Heb alles eens even bekeken vind dat het wel erg uitgebreid is. Dat had van mij niet gehoeven.
Verder is het wel wennen en soms raak ik het overzicht kwijt. Dus wat mij betreft hadden ze het wel mogen laten zoals het was maja.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 01:37

Ik heb nog nooit in kunnen loggen, weet mijn nummer zo niet. Iemand enig idee hoe ik aan mijn nummer kan komen als je geen startkaart of geen startcoupons op naam hebt? (Bij aangespannen wedstrijden werkt het namelijk anders bij startkaarten, die staan niet op naam)

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:04

Mail sturen naar de KNHS met je gegevens dan willen ze vaak je pers nummer wel naar je toe sturen. Anders staat het op je KNHS lidmaatschap pasje.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:05

Dat pasje ben ik ook al heel lang kwijt. :+
Zal ze dan toch eens mailen, hoewel mijn ervaring is dat ze nooit terugmailen. :7

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:05

Weet iemand toevallig een antwoord op mijn vraag:

Heb me zojuist aangemeld. Staat mijn vorige paard wel bij mijn paarden en mijn huidige paard wat ik al bijna 5 jaar heb niet. Terwijl ze op mijn naam staat, hoe kan ik dat in vredesnaam wijzigen.

Kan het komen dat mijn paard een KWPN paspoort heeft ipv een KHNS paspoort ??

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 13:09

@ neonlight, ow ik heb nog wel altijd gehad dat ze terug mailen maar anders bel je even?

@ steinstein Ik d8 niet dat het daar aan kon liggen. miss ook maar even mailen of bellen?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 14:09

Neonlight; Op je brieven en nota's staat ook je persoonsnummer. Misschien heb je daar nog iets van liggen? Anders zal je ze inderdaad even moeten mailen/bellen.

Mijn oude standen staan er ook niet op trouwens, alleen van mijn huidige paard. Wel een meevaller dat ze zowel van het mennen als de dressuur er netjes bij staan.

Hafjelinger; www.knhs.nl --> tabblad mennen bovenin --> links in de kolom; standen smw.
Hoezo ze niet verwerkt worden? Geen idee. Is nog nooit gebeurd.
Alleen je punten van dressuur en vaardigheid kun je terugvinden bij mijn KNHS.