Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cornelie schreef:Hmm, mijn instructie zei ook altijd: een wedstrijd kost een training.
gijsenkim schreef:Je kan in mijn ogen nooit hetzelfde uit rijden als je thuis rijd. Met wedstrijd zullen er altijd andere factoren zijn waardoor jij of en je paard enigsinds een beetje anders zijn. Je hebt altijd een verschil in je manier van rijden.
reddytobias"]
[quote="gijsenkim schreef:Je kan in mijn ogen nooit hetzelfde uit rijden als je thuis rijd. Met wedstrijd zullen er altijd andere factoren zijn waardoor jij of en je paard enigsinds een beetje anders zijn. Je hebt altijd een verschil in je manier van rijden.
gijsenkim schreef:de fout ligt altijd bij de ruiter, Kijk je bent pas een goede ruiter als je je paard onder elke omstandigheid aan het lopen heb zoals jij dat wil........uiteraard is dat een utopie want dat kan niemand. maar het paardloopt zo lekker als de ruiter rijd..............
Jippie schreef:Ik heb om me heen ook heel veel combinaties gezien die bleven hangen in de M. Meestal waren dat combinaties die als een speer de B of L doorgingen.
Katja schreef:Ik denk dat het per paard verschillend is. Het ene paard slijt veel meer van wedstrijden dan de ander. Als ik een paard heb wat rustig is op concours dan kan hij veel vaker mee dan één die zich alsmaar vastzet.
Jura schreef:Die van mij zijn nogal nerveus en klappen dicht in de ring. Ik kan er dan dus niet zo fijn aan rijden als thuis.