Springen kan alleen op zaterdag nog een aantal combinaties bij.
Succes allemaal ! En post hier ff hoe het geweest is
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

maarja papa's kant is niet voor nix allemaal engels volbloed hahahaike schreef:Hoi,
waarschijnlijk hebben jullie mijn verslag al gelezen, goed gereden maar maar 136 punten!! Snap er nog steeds niks van, en de opmerkingen op mijn coupon klopte niet eens. Best best wel pissed, ging best goed.
En ik heb alleen Nathalie gezien, en even gesproken, moest tegelijk met haar rijden.
En op de coupon van dat meisje stond daar een 7! En mn halsstrekken, had ik een 4 voor terwijl t helemaal niet super slecht ging ofzo volgens mij.. (heb ik nog alleen maar 8-en voor gehad) en op de coupon van dat meisje stond er een 6 terwijl zij geen halsstrekken getoont had, tenminste, maar een klein stukje. Echt heel vreemd allemaal!
Franske schreef:Er zijn dus niet echt hoge punten gescoord, maarre iedereen wel tevreden over de terreinen ?
Franske schreef:Er zijn dus niet echt hoge punten gescoord, maarre iedereen wel tevreden over de terreinen ?