Vreemd protocol.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 17:00

Marijn4045"]
Tja, dat mijn wiegje in het Gooi stond, zal je altijd blijven horen. Maar de term koude kak kan ik onmogelijk als prettig ervaren hoor... Maar goed, blij toe dat het niet persoonlijk bedoelt is.
[/quote]

Tsja die van mij stond in Rotjeknor, ook al veel commentaar op gehad helaas... maarja zo zijn mensen denk ik dan maar.

[quote="Marijn4045"]
In je eerste berichtje dacht ik te lezen dat alles aan de jury, lezers van andere ruiters en tot slot aan de koude kak op het terras lag... Maar zo zie je maar weer hoe anders geschreven tekst over kan komen he?
[/quote]

Nee joh, maar het was wel vervelend. Als ik al laag scoor dan ligt dat geheel aan mezelf, maar dat neemt niet weg dat ik me wel ergerde aan diegene die de ring ernaast voorschreeuwde. Dat was echt niet normaal meer, hihiii Mn vriendin kan toch ook een flinke sner opzetten maar die kwam er niet bovenuit.
En zoals ik al zei, jury's zijn ook mensen met meningen en ideeën en die hoeven niet altijd overeen te komen met die van de ruiter.

[quote="Marijn4045 schreef:
Ik zal je vast nog wel meer tegen komen op wedstrijden in de buurt, volgende keer samen op het terras een ijsje eten?

Geen idee, maar dan doen we dat zeker, dat dekje is overal te herkennen, hihiih (erug gaaf trouwens).
Doegie Viv