Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Luuc_ schreef:Maar als het je paard zeg maar beschermd tegen wondjes.
BV een bontje onder de kin zeg maar. Als dat beter is, mag dat dan ook niet?
Anoniem schreef:ik heb bij goedhard en Green distance alleen die gezien in het start topic niet met kleine letters.. maargoed ik zal even gaan mailen denk ik.
chinou schreef:Anoniem schreef:ik heb bij goedhard en Green distance alleen die gezien in het start topic niet met kleine letters.. maargoed ik zal even gaan mailen denk ik.
Mijn broek heb ik gekocht bij Green Distance. Had eerst een te kleine broek besteld en kreeg de broek met de grote letters op de pijp. Toen geruild voor een maat groter en kreeg ik automatisch met kleine letters op het heupdeel. Anders zou je Esther Groen van de Green Distance kunnen bellen. Ik wil in het voorjaar een broek erbij kopen en wil dan ook niet van die grote letters erop en ga haar dan ook vooraf bellen.
Succes.
Citaat:Het zitvlak heeft, vooral in het geval van een lederen zitvlak, vaak een afwijkende kleur.
Het is dan ook reglementair niet vastgelegd welke kleur dit moet zijn.
Het wordt echter vaak meer gewaardeerd wanneer het zitvlak niet te opvallend is.
Met vriendelijke groet,
xxxxxx
Servicedesk medewerkster
Ledenservice