Zou ik met deze rijbroek mogen starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Zou ik met deze rijbroek mogen starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 17:59

waar heb jij die vandaan? heb inmiddels namelijk diverse endurance site's bekeken en nog nergens gevonden

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:02

_Luuc_ schreef:
Maar als het je paard zeg maar beschermd tegen wondjes.
BV een bontje onder de kin zeg maar. Als dat beter is, mag dat dan ook niet?

Nee, ik kon mijn paard niet eens zonder bontje rijden toen. Als ik tien minuten gereden had zonder bontje lag het al flink open. Maar er mocht niks onder, geen bontje, geen textiel, geen vilt, geen gelletje...
Zelf heb ik het op kunnen lossen met zinkzalf maar in feite was dus de conclusie dat ik anders niet had kunnen starten zonder mijn paard finaal open te rijden of ik had moeten gaan in de wetenschap dat het van de KNHS niet mag en de jury's er in principe niks van zeggen omdat het niet letterlijk in het reglement staat.

Ik weet ook niet wat er gebeurt als je zoiets echt op de spits drijft hoor, want het staat niet letterlijk in het reglement...

_Luuc_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:03

Vindt dat eigenlijk niet helemaal kunnen, dat je dus letterlijk je paard open haalt omdat je niet zonder deze bescherming mag rijden..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:09

Anoniem schreef:
waar heb jij die vandaan? heb inmiddels namelijk diverse endurance site's bekeken en nog nergens gevonden

Goedhard en Green Distance verkopen Stud One.

Mocht je bedoelen dat je de witte niet kunt vinden: mogelijk kunnen zij die wel voor je leveren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:06

ik heb bij goedhard en Green distance alleen die gezien in het start topic niet met kleine letters.. maargoed ik zal even gaan mailen denk ik.

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:05

Anoniem schreef:
ik heb bij goedhard en Green distance alleen die gezien in het start topic niet met kleine letters.. maargoed ik zal even gaan mailen denk ik.

Mijn broek heb ik gekocht bij Green Distance. Had eerst een te kleine broek besteld en kreeg de broek met de grote letters op de pijp. Toen geruild voor een maat groter en kreeg ik automatisch met kleine letters op het heupdeel. Anders zou je Esther Groen van de Green Distance kunnen bellen. Ik wil in het voorjaar een broek erbij kopen en wil dan ook niet van die grote letters erop en ga haar dan ook vooraf bellen.

Succes.

DaimyTeun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:18

Ik denk het niet..
Meestal moet de rijbroek toch helemaal wit zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 21:59

chinou schreef:
Anoniem schreef:

Mijn broek heb ik gekocht bij Green Distance. Had eerst een te kleine broek besteld en kreeg de broek met de grote letters op de pijp. Toen geruild voor een maat groter en kreeg ik automatisch met kleine letters op het heupdeel. Anders zou je Esther Groen van de Green Distance kunnen bellen. Ik wil in het voorjaar een broek erbij kopen en wil dan ook niet van die grote letters erop en ga haar dan ook vooraf bellen.

Succes.

oke! bedankt! heb je misschien een foto van jou broek (ivm de grote van de letters)

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:09

Ik heb gekeken maar heb geen foto helaas waar de letters opstaan. Broek zit in de was en moet morgen even aan de waslijn drogen, zal dan een foto voor je maken. Als je mij even je mailadres geeft stuur ik de foto via de mail wel naar je toe.

lx3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 10:47

Mooie rijbroek! Maar denk dat je er idd niet wedstrijden mee mag rijden.. Wit is wit he.. :Y)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 23:18

Ik heb wel antwoord gekregen mbt het zitvlak:

Citaat:
Het zitvlak heeft, vooral in het geval van een lederen zitvlak, vaak een afwijkende kleur.

Het is dan ook reglementair niet vastgelegd welke kleur dit moet zijn.

Het wordt echter vaak meer gewaardeerd wanneer het zitvlak niet te opvallend is.

Met vriendelijke groet,

xxxxxx
Servicedesk medewerkster
Ledenservice

IRIIZ_XD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 14:53

nee normaal niet