Mijn kanjer heet Amon, en op wedstrijden Amon Ra. Vond het zijn naam wel net afmaken, staat wel stoer, haha. En hij is mijn konings/godenpaardje, 'geschenk uit de hemel', zeg maar, en Amon-Ra was een oud-egyptische god.
Kim_mie
Geplaatst: 12-10-09 10:51
Mijn paardje heet op papier Winnaar (:r) maar op stal en op wedstrijd heet hij Wannabee
Oeless
Geplaatst: 12-10-09 10:55
Aha ik heb hier even een vraagje. Mijn paard heeft een afschuwelijk naam: Oelena. En op wedstrijd kan ik dus gewoon een andere naam verzinnen? Als je dan de wedstrijd beld en ze vragen de naam van je paard kan je dan gewoon zeggen Dancer?
ik mocht een tijd geleden startten met een paar van iemand anders, voor zover ik wist heette ze gewoon floortje, totdat ik men protocol terug kreeg en daar opeens Fokenline H opstond bleek dat dus der echt naam
Mijn schimmel heet op papier INXS, maar heeft als roep- en sportnaam Witte!
Helma_Amber
Geplaatst: 12-10-09 13:37
Mijn ruin heet Amber De sportnaam is Allegro B, vond ik wel wat stoerder.
Dennis
Geplaatst: 12-10-09 13:38
Mijn pony's starten allemaal onder hun stamboek naam.
Thuis word alleen hun 'voornaam' of een variatie er op gebruikt. Rosy van Marssum is Roos of Roosje, Trendy van Ennet-Here is Trendy of Tutje, Whitney van de Vogelenzang is Whit of Whitney enz.
Violette
Geplaatst: 12-10-09 13:39
Paardje dat ik op wedstrijd uitbreng heet op Papier Wanna Have en wij noemen hem Woody en dat is tevens zijn wedstrijdnaam. De eigenaresse heeft ook nog een ander paard die op papier Utah heet en ze noemt hem Spikkel (omdat hij spikkels heeft :d)
Ik denk dat je gewoon de leukste naam voor op wedstrijd moet houden.. ligt er ook aan of de naam op papier leuk is..
Succes!
Janientje
Geplaatst: 12-10-09 14:35
Gerrit heet altijd Gerrit Officieel heet hij Gerrit RV, maar een stel letters achter de naam vind ik altijd zo stom staan
mijn toekomstige heet Wietse van de Tobbenhof (naam uit paspoort), roepnaam Wiezel
leslie1998
Geplaatst: 12-10-09 17:48
mijn paard heeft een wedstrijdnaam:KlippersDirkje:D:D:D
hij is jammer genoeg wel verkocht
maar samen zijn we LK
Als zijn eigenaar dit leest IK HOU VAN HEM 4 EVER!!!!
XXXLLL
Fritsiej
Geplaatst: 12-10-09 17:53
Ik heb nog geen startkaart aangevraagd met m'n nieuwe topper, maar hij heet op z'n paspoort Albert. Wat komt omdat hij een halve KWPN'er is. Dus het is eraan af te zien welke leeftijd hij heeft. Normaal heet hij gewoon Bertus. Maar op onze startkaart word het dus gewoon Albert.
OdiEtAmo
Geplaatst: 12-10-09 18:18
Pony heet Mister, 'thuis' en op wedstrijd. Paard heet Zodore. 'Thuis' noemen we haar Doris maar haar wedstrijdnaam wordt wel Zodore (nog niet gestart).
RenWaBl
Geplaatst: 12-10-09 18:21
Mijn paardje heet Bolivia V op paspoort, dit wordt het ook op wedstrijden. Op stal of in de wei etc, noem ik haar Boef.
En mijn ponytje die wedstrijden heeft gelopen heet Wanda op paspoort en heeft zo ook de wedstrijden gelopen.