Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het neusje is echt een aandachtspunt bij ons!! Donderdag weer les dus dan gaan we er weer hard aan werken, maar het sluipt er erg snel in als ik zelf rij!
Bedankt voor je mantra! Die houd ik zeker in mijn achterhoofd!!
ZappaSupreme schreef:@ Sjolver: Ik ben 1.65m maar pas er nog goed op! Heb me figuur ook een beetje mee om het maar zo te zeggenHet neusje is echt een aandachtspunt bij ons!! Donderdag weer les dus dan gaan we er weer hard aan werken, maar het sluipt er erg snel in als ik zelf rij!
@ Ilzas: Ik rij mijn wedstrijden om goed te kunnen zien op welke punten ik nog moet trainen. De wedstrijden zijn voor mij de toetsen, maar dat neemt niet weg dat ik op wedstrijd ook graag goed wil zijn! Plezier staat daarin bij mij altijd voorop hoor!! Ik ben erg trots dat ik tot hier met hem ben gegroeit en kan alleen maar trotser worden op mn knapperdBedankt voor je mantra! Die houd ik zeker in mijn achterhoofd!!
@ Urielle: Zoals ik al zei is het neusje voor ons wel echt een aandachtspunt. Ik ben heel hard aan het werken aan het leren los te laten en luchtig te zijn.. Om eerlijk te zijn gaat dit tijdens de lessen vaak wel goed maar dan ben ik zelf aan het rijden en denk ik aan alles tegelijk en dan kost het me vaak wel meer moeite

Vind het ook heel erg belangrijk dat de combinatie mooi oogt.
Maar net zoals een simpel paard gewoon harder moet werken voor zijn punten als een super atletisch paard.
en ging met een 1e en 2e prijs naar huis! Na 3 wedstrijden stond de teller al op 11 winstpunten. Dus, gewoon lekker rijden en (proberen) te genieten! Het beeld op de foto's ziet er netjes uit.
Maar het is zeer zeker goed te doen!! Ik rijd ook met mijn pony, 1.46 m wedstrijden tussen de paarden. Ik ben eens terug gaan rekenen met mijn instructrise ik start nu ongeveer 2 jaar (een half jaar eruit met veulenen, en elk jaar 2 tot 3 maanden niet starten) en ben ondertussen M1 met winst!janouk schreef:Ik heb altijd pony's gereden tussen de paarden en ik heb zelden of nooit problemen gehad. In het begin wel toen het net toegestaan werd om met je pony tussen de paarden te starten. Maar dan praat ik over 25 jaar terug.
Nu is het heel gewoon.
Mijn vriendinnetje rijdt zelfs met haar Haflinger in het ZZ licht winstpunten, dus gewoon lekker starten en heel veel plezier op de wedstrijden.