Almelose Ruiterdagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:56

Klopt, er zou gisteravond tot laat over vergaderd worden. Mooi dat de beslissing positief is uitgevallen! Lachen

[Edit] Ze weten je ook meteen te vinden, krijg net sms-je of ik die week wil schrijven bij de dressuur Haha!. [/edit]

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:08

Waar staat dan dat ze definitief doorgaan? Ik lees alleen nog een bericht van 30 april.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:10

Doe even Reload of F5 dan, misschien dat dat helpt? Er staat nl. echt het laatste nieuws van 8 mei.

www.almelose-ruiterdagen.nl schreef:
Aan alle deelnemers 37e Almelose Ruiterdagen 2003
Laatste Nieuws ivm Vogelpest. 08 – 05 – 2003

Geachte deelnemers/voorlopig ingeschrevenen,

De Almelose Ruiterdagen gaan definitief door.
Het bestuur heeft hierover een besluit genomen.
Slechts een uitbraak van de vogelpest naar het noorden en een verbod door de Minister van L.N.V
kan nu nog spelbreker zijn.

Gelet op de steeds wijzigende voorschriften betreffende het vervoer van dieren in het algemeen, is het voor de organisatie van de 37e Almelose Ruiterdagen wettelijk onmogelijk iedere inschrijving tot dusverre te accepteren. (Inschrijving sluit formeel 16 mei a.s.)

Per heden 08-05-2003 zijn alleen die voorlopige inschrijvingen geldig uit het compartiment C en D (grofweg: Overijssel, Flevoland, Drente, Groningen, Friesland, Noord Holland, Zuid Holland, deel van Zeeland, deel van Gelderland, deel van Brabant, deel van Utrecht).

Ook voor éénhoevige dieren geld op dit moment een vervoersverbod vanuit en over de grenzen van de vastgestelde gesloten gebieden. Wilt u vanuit een vrij compartiment naar Almelo, dan kan dat via voorgeschreven routes ook soms dwars door gesloten gebieden.

Het is weliswaar lastig dit uit te zoeken, maar kijk daarvoor op de website van het Ministerie van LNV www.minlnv.nl

Geweigerde inschrijvingen op basis van wettelijk voorschrift:

Verenigingen die groepsgewijze hebben ingeschreven en in gesloten gebieden zitten (vanuit een gesloten gebied mag men niet reizen met paarden) worden door de organisatie benaderd voor restitutie van reeds gedane betalingen minus aftrek van porto en transactiekosten.

Individuele inschrijvingen uit gesloten gebieden worden zo goed als mogelijk op postcode geselecteerd eveneens voor restitutie van gedane betalingen minus aftrek van porto en transactiekosten.

Het is voor de organisatie echter onmogelijk dit foutloos te doen, maar mocht u voor 30 mei nog geen bericht hebben ontvangen, neem dan contact op met de voornoemde inschrijftelefoonnummers voor Pony’s of Paarden.

Eveneens zijn er ingeschrevenen die hun paarden reeds op voorhand hebben verplaatst naar vrije zone’s voordat een gebied gesloten werd verklaard.

Op basis van hun postcode worden zij toch aangeschreven voor restitutie.

Mochten deze ingeschrevenen alsnog willen deelnemen, dan verlangt de organisatie een vrijwaringsverklaring die bij de organisatie kan worden aangevraagd na 16 mei a.s.

Ten overvloede verwijst het bestuur van de St. Org. Almelose Ruiterdagen naar ieders eigen verantwoordelijkheid indien zij ook pluimvee/gevogelte houders zijn.

Het bestuur.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:16

O, oke, Karin. Maar weet je wat ik raar vind? Het compartiment C is opgesplitst in een C en een H deel. En over het H-compartiment wordt niet gepraat, terwijl die mensen ook op concours mogen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:18

Ja idd, was mij ook al opgevallen. Volgens mij hadden ze het zelfs in eerdere berichten op hun site over C, D en H. Maar het kan ook zijn dat ik dat op een andere site heb gelezen. Weet wel dat H ook op wedstrijd mag. Voor degenen die twijfelen: toch maar even navragen bij het ministerie...

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:27

Ben allang blij dat het doorgaat... de camping is gereserveerd, de camper is geregeld en de bbq is ingepakt Haha! laat Almelo maar komen! Party!!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 11:36

Mag ik nog in jullie camper *kijkt smekend*?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 21:48

ik vind het leuk voor diegene dier erheen kunnen dat het doorgaat! maar helaas kan ik dus niet gaan Boos! en dat is behoorlijk balen, sh*t kippen ook!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:42

Ik kom zeer zeker weer kijken! En wie weet neem ik Bertus en zijn avatar (de pony Nanda) ook wel weer mee Haha!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 16:44

Almelose ruiterdagen gaat door.Ik heb 2 jaar lang op de bosrand gestaan(ben er net 2 weken weg) en ben er nog lid en weet dat het door gaat.Jullie zien mij ook wel achter de bar staan en ringmeesteren Haha!
dus als jullie van het terrein worden afgestuurd door mij omdat je bv op een bepaald stuk niet mag galopperen i.v.b met de bedom word niet boos!!doe alleen mijn werk!! Ach gut

susie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:35

ja ik doe ook mee in de B springen, tja de meesten hier die erheen gaan rijden al wat hoger zie ik, maar ik hoorde zulke leuke verhalen erover, en iemand moet toch b zijn he Haha! wij komen in ieder geval!!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:55

ik ben ook B springen met mijn paard hoor susie dus je bent echt niet de enigste Maar by de paarden moet je ook al een meter(ookal bouwen ze altijd wel 10 cm lager)dat vind ik al best hoog!!ben niet zo held Nerd Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 19:46

Maarten schreef:
Ben allang blij dat het doorgaat... de camping is gereserveerd, de camper is geregeld en de bbq is ingepakt Haha! laat Almelo maar komen! Party!!

Ik heb mezelf ook alvast ingepakt Haha!

Gelukkig geen gestuntel in een tentje maar lekker in de camper gezellig met Maarten en een hoop andere paardenfreaks Cool

Me like!!!!!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 20:11

susie schreef:
ja ik doe ook mee in de B springen, tja de meesten hier die erheen gaan rijden al wat hoger zie ik, maar ik hoorde zulke leuke verhalen erover, en iemand moet toch b zijn he Haha! wij komen in ieder geval!!

Ik ben ook nog gewoon B hoor maar dan dressuur, ik doe het omdat het heel gezellig is en goed voor mijn paard

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 18:01

Jaaaaa, ik kom kijken
Als t goes is kon ik n naggie bij liselot slapen, en die woont er vlak bij Haha!

Wanneer is t eigenlijk percies?

Meld ook ff waanneer jullie moeten, dan kom ik iedereen aanmoedigen, foto's maken, en meeten natuurlijk Lachen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 20:53

tuurlijk mag je een of misschien wel meer nachtjes bij mij slapen. ik ga er als het goed is elke dag heen. en natuurlijk ook naar het ruiterbal!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 20:56

LiSSy schreef:
tuurlijk mag je een of misschien wel meer nachtjes bij mij slapen. ik ga er als het goed is elke dag heen. en natuurlijk ook naar het ruiterbal!

ik vind je liev Lovers
Tot woensdag he

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:18

ik ben gewoon lief, idd tot woensdag

en weer ontopic: misschien kom ik dit jaar er wel met noury een dagje naartoe. vorig jaar heb ik farouk meegenomen dus...

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 21:22

mmm, misschien kan ik er met baloe ook een daggie heen, voor de ervaring. Gewoon met de trailer enheen, en hem dan daar ff laten kijken Lachen

Maar wanneer is t percies?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:41

de datum van de almelose ruiterdagen zijn:
13 t/m 15 juni voor de pony's
16 t'm 22 juni voor de paarden

he lekker flauw, eerst mochten we er niet heen, vanwege het gebied waar ik uit kom en toen kon ik nog inschrijven.
nu mag ik er heen, maar nu zittten ze vol.
we zijn op de wachtlijst gezet, en nu maar hopen dat ik misschien toch nog kan gaan.
ik wil dan bij de pony's E-M1 en D-B dressuur starten.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 13:54

machie schreef:
Jaaaaa, ik kom kijken
Als t goes is kon ik n naggie bij liselot slapen, en die woont er vlak bij Haha!

Meld ook ff waanneer jullie moeten, dan kom ik iedereen aanmoedigen, foto's maken, en meeten natuurlijk Lachen

oke is goed, als ik mijn starttijden weet mag je komen kijken hoor Knipoog gezellig Haha!

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 22:16

anydale"]
[quote="machie schreef:
Jaaaaa, ik kom kijken

oke is goed, als ik mijn starttijden weet mag je komen kijken hoor Knipoog gezellig Haha!
[/quote]
kom naar mij maar niet kijken! zo geweldig gaat het nooit..........

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 10:07

Weet iemand op welke dag het L springen precies is? Dank u!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 11:23

Ik zou ook wel graag willen, maar het is zo duur. Bovendien ben ik nu waarschijnlijk toch al te laat met inschrijven?

En ik heb de 16de mijn laatste tentamen...

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 13:29

Vandaag was de uiterste inschrijfdatum.

Ik schoot net helemaal in de stess! Vandaag is de uiterste betalingsdatum! Dat wist ik helemaal niet! En dat ene inschrijvingsformulier had ik niet bij mij startcoupon gedaan! Dus snel telefonisch geld over gemaakt, en nu kom ik erachter dat er nog een 3e rubriek is op donderdag, daar wil ik ook wel aan mee doen, moet dus ook nog een stal regelen (een beetje te ver om op en neer te gaan 2 keer). Ik heb gebeld, was gelukkig niet erg dat dat ene formulier er niet bij zat, maar een stal wordt wat moeilijker, omdat dat net 2 drukke dagen zijn (18 en 19 juni), maar die meneer zal kijken of er nog één te krijgen valt. fffeeww, gelukkig kan ik in ieder geval gewoon starten!