[Edit] Ze weten je ook meteen te vinden, krijg net sms-je of ik die week wil schrijven bij de dressuur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
www.almelose-ruiterdagen.nl schreef:Aan alle deelnemers 37e Almelose Ruiterdagen 2003
Laatste Nieuws ivm Vogelpest. 08 – 05 – 2003
Geachte deelnemers/voorlopig ingeschrevenen,
De Almelose Ruiterdagen gaan definitief door.
Het bestuur heeft hierover een besluit genomen.
Slechts een uitbraak van de vogelpest naar het noorden en een verbod door de Minister van L.N.V
kan nu nog spelbreker zijn.
Gelet op de steeds wijzigende voorschriften betreffende het vervoer van dieren in het algemeen, is het voor de organisatie van de 37e Almelose Ruiterdagen wettelijk onmogelijk iedere inschrijving tot dusverre te accepteren. (Inschrijving sluit formeel 16 mei a.s.)
Per heden 08-05-2003 zijn alleen die voorlopige inschrijvingen geldig uit het compartiment C en D (grofweg: Overijssel, Flevoland, Drente, Groningen, Friesland, Noord Holland, Zuid Holland, deel van Zeeland, deel van Gelderland, deel van Brabant, deel van Utrecht).
Ook voor éénhoevige dieren geld op dit moment een vervoersverbod vanuit en over de grenzen van de vastgestelde gesloten gebieden. Wilt u vanuit een vrij compartiment naar Almelo, dan kan dat via voorgeschreven routes ook soms dwars door gesloten gebieden.
Het is weliswaar lastig dit uit te zoeken, maar kijk daarvoor op de website van het Ministerie van LNV www.minlnv.nl
Geweigerde inschrijvingen op basis van wettelijk voorschrift:
Verenigingen die groepsgewijze hebben ingeschreven en in gesloten gebieden zitten (vanuit een gesloten gebied mag men niet reizen met paarden) worden door de organisatie benaderd voor restitutie van reeds gedane betalingen minus aftrek van porto en transactiekosten.
Individuele inschrijvingen uit gesloten gebieden worden zo goed als mogelijk op postcode geselecteerd eveneens voor restitutie van gedane betalingen minus aftrek van porto en transactiekosten.
Het is voor de organisatie echter onmogelijk dit foutloos te doen, maar mocht u voor 30 mei nog geen bericht hebben ontvangen, neem dan contact op met de voornoemde inschrijftelefoonnummers voor Pony’s of Paarden.
Eveneens zijn er ingeschrevenen die hun paarden reeds op voorhand hebben verplaatst naar vrije zone’s voordat een gebied gesloten werd verklaard.
Op basis van hun postcode worden zij toch aangeschreven voor restitutie.
Mochten deze ingeschrevenen alsnog willen deelnemen, dan verlangt de organisatie een vrijwaringsverklaring die bij de organisatie kan worden aangevraagd na 16 mei a.s.
Ten overvloede verwijst het bestuur van de St. Org. Almelose Ruiterdagen naar ieders eigen verantwoordelijkheid indien zij ook pluimvee/gevogelte houders zijn.
Het bestuur.
Maarten schreef:Ben allang blij dat het doorgaat... de camping is gereserveerd, de camper is geregeld en de bbq is ingepaktlaat Almelo maar komen!
susie schreef:ja ik doe ook mee in de B springen, tja de meesten hier die erheen gaan rijden al wat hoger zie ik, maar ik hoorde zulke leuke verhalen erover, en iemand moet toch b zijn hewij komen in ieder geval!!
machie schreef:Jaaaaa, ik kom kijken![]()
![]()
Als t goes is kon ik n naggie bij liselot slapen, en die woont er vlak bij
Wanneer is t eigenlijk percies?
Meld ook ff waanneer jullie moeten, dan kom ik iedereen aanmoedigen, foto's maken, en meeten natuurlijk
anydale"]
[quote="machie schreef:Jaaaaa, ik kom kijken![]()
![]()
Als t goes is kon ik n naggie bij liselot slapen, en die woont er vlak bij
Wanneer is t eigenlijk percies?
Meld ook ff waanneer jullie moeten, dan kom ik iedereen aanmoedigen, foto's maken, en meeten natuurlijk