Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik had met mijn pony een aantal jaar geleden al een jaar lang dressuur gereden (helaas zonder succes en met veel stress van mijn kant daardoor niet gelukt). Per oktober opnieuw begonnen met een tussenperiode springwedstrijden (die wel goed liepen) en ook een hele tijd doorgetraint waardoor mijn pony alles beheerst t/m L2 . Zo begon ik opnieuw aan het B en sinds die tijd (op 1 wedstrijd na) altijd winstpunten gereden en met regelmaat ook nog prijs. Ben na de Brabantse dit weekend voor het eerst L1 gestart. En kon goed meekomen (2x prijs en 6 winstpunten uit 4 proeven).
Alleen moest ik met losrijden iets fanatieker rijden, hem net iets beter een mn been zetten ivm wijken. Maar reed nog gewoon ongeveer dezelfde punten als in de B.
Bij het mennen hebben we er 32.
)
maroes1985 schreef:ja het ligt dr inderdaad net aan hoe je m voor mekaar hebt,die van mij snapt het wijken ook niet altijd (terwijl ie met schouderbinnenwaarts niks geen moeite heeft) maar die 4en wat ik dan voor t wijken heb werk ik dan wel weg met de rest.al wil ik wel tot de l2 wachten tot ik t wijken een stuk beter voor mekaar heb
HIhi, ik bedoel er wordt 5 meter gevraagd, al zou je een klasse willen voorlopen, moet je dus trainen voor die 10 meter, maar dat hoeft niet per definitie al goed te gaan
Daar heeft hij gelijk in, maar lang niet iedereen gaat met die instelling, sommige mensen gaan onbevestigd een klasse in en vinden het dan geen probleem om daar iets langer in te blijven....