Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
just_bassie schreef:Nou als een jury mij daar een 5 voor zou geven....dan zou ik mij afvragen of ze verder het rijden wel heeft bekeken.....
Als je al op dat soort dingen gaat letten.
En Albert ik ben het helaas niet met je eens dat je de jury prijst![]()
Ik heb ook wel eens een steentje in het schroef gat gehad...
of dat mn fries telkens haar kalkoenen uit trapte, omdat ze van achter zo ruim beweegt
En opmerking is daar gelaten, maar punten aftrek.....
Albert schreef:just_bassie schreef:Nou als een jury mij daar een 5 voor zou geven....dan zou ik mij afvragen of ze verder het rijden wel heeft bekeken.....
Als je al op dat soort dingen gaat letten.
En Albert ik ben het helaas niet met je eens dat je de jury prijst![]()
Ik heb ook wel eens een steentje in het schroef gat gehad...
of dat mn fries telkens haar kalkoenen uit trapte, omdat ze van achter zo ruim beweegt
En opmerking is daar gelaten, maar punten aftrek.....
Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar als een jurylid dit ziet kan ze dit in de proef melden door de deelnemer bij zich te roepen, dat zou iets sympathieker zijn, maar toch vind ik dat het punt op de juiste plek in het protocol staat en puntjes aftrek terecht. Wel fors bestraft, dat wel.
Overigens, aantikken is geen teken van mooie gangen, maar van zwakte of vermoeidheid. Dat zal je dan ook niet leuk vinden als daar een opmerking over staat bij wijze van gereden zijn.

Uitglijden kan elk paard overkomen niet alleen slappe paarden.