Wie doen er ook aan afdelingsdressuur?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 21:35

ja er kan idd ook gezeik zijn! dat hebben wij dit jaar! heel erg vervelend.
het is niet niets hoor een 4 of 8 tal!
geeft alsnog heel veel spanning, ik rijd ook zomers 2x M1 dressuur, las he meezit 2x M springen en dan in het Z-4tal
een clubgenootje van mij reed Z dressuur,Z sproingen en Z 4tal! pfffffff

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:56

Je kan helemaal niet twee keer springen, twee keer dressuren en viertallen Tong uitsteken Dan moet je een onderdeel laten vallen, want je mag maar vier keer rijden op een dag Knipoog
Daar zaten wij in Schoorl altijd mee. Gaan we twee keer springen of twee keer dressuren Verward *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:04

waarschijnlijk is 2 * M springen incl de barrage.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:28

gomir schreef:
Je kan helemaal niet twee keer springen, twee keer dressuren en viertallen Tong uitsteken Dan moet je een onderdeel laten vallen, want je mag maar vier keer rijden op een dag Knipoog
Daar zaten wij in Schoorl altijd mee. Gaan we twee keer springen of twee keer dressuren Verward *LOL*

he dat is raar, ik heb in schoorl in 2001 2x gesprongen, 2x dressuur gereden en ge 4-tald!

Finesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 11:27

Telden alle 2 de parcoursen dan wel mee voor wp'en? Was het niet bijv. progressief en klassiek?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:52

Het mag officieel niet, maar misschien hebben ze het niet gezien. Als het tweede parcours progressief was willen ze het ook nog weleens door de vingers zien, omdat het dan niet voor punten is...Dan gaan de coupons niet door naar de KNHS en krijg je geen gezeur *LOL*

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:11

We rijden met onze vereniging eigenlijk ook 4-tal, maar de laatste jaren is het diep triest met het aantal mensen wat mee wil doen. Aantal mensen hebben jonge paarden, andere worden zwanger, andere durven niet/geen zin. Vaak zijn we dan met veel pijn en moeite met zijn vieren dan kan er een keer iemand niet mee dan kunnen we gelijk niet starten. Ook willen ze niet echt fanatiek oefenen. Een kwartiertje na de les, daar word je niet beter door.
In het verleden was het zo dat het een hele eer was als je mee mocht doen met het viertal. Nu moet je mensen zoeken! Het is allemaal veel individueler geworden.
Ik vind het wel jammer, want ik vind het erg leuk om te doen! Knipoog