Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pebbels75 schreef:je met 2 kinderen moet komen opdraven omdat het selectie is.
We hadden allebei een E-pony.. Wou ik over naar de L1 wachte ik nog even tot me zusje ook de punten er voor had en gingen we over. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit, maar dit gebeurde in mijn pony tijd regelmatig
pebbels75 schreef:Tuurlijk verplicht mij niemand wat maar heel simpel, zou ik in zuid holland wonen dan zou ik het hele seizoen de leuke wedstrijden kunnen rijden die mij of ons het beste uitkomen en daarna leuk met de kinderen de regiokampioenschappen rijden om te kijken hoe we in de selectie ervoor staan.
Nu moet ik voor de zelfde informatie 4 wedstrijden rijden om me te mogen selecteren en dan nog op t kampioenschap (omdat er te veel mensen zijn) 2 dagen me door 4 jury's buffelen om zondag's het kampioenschap te mogen rijden, snapje je

. 
jury schreef:Waarom vinden jullie eigenlijk dat het niveau in Noor Brabant hoger ligt? Is dat een gevoel of gebaseerd op cijfers?
Als Zd Hollander intrigeert me dit wel.

Pion schreef:Maar Groningen heeft maar '1' kans, NB heeft er 8.
Als ik naar het NK zou mogen en een fout zou maken in mn keertwending ben ik 'afgeschreven'. Terwijl als iemand uit NB die fout zou maken nog 7 mensen staan te springen om ook een poging te doen.