Alleen op wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Alleen op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:20

De hoofdstelnummers mochten ze wat mij betreft dan ook best verplichten op gewone wedstrijden.

Ik heb wel bewondering voor degenen die alleen gaan. Vroeger bij de pony's moest ik ook alleen, op de pony naar wedstrijd toe want wij hadden geen trailer. Dat was heel lastig.
Uit mijn hoofd rijden doe ik niet meer. Ik heb dat 1x geprobeert, en toen moest ik 2 M1 proeven uit mijn hoofd leren. Dat heb ik tot in den treure gedaan maar tijdens het rijden vergat ik het allemaal. Ik was dus ook heel blij om ter plekke toch een voorlezer te vinden.

Op SGW's rijd ik soms wel uit mijn hoofd. Dat zal wel moeten als mijn vaste groom op hetzelfde moment als mij moet rijden. Maar goed, dan is het maar een B proef. En zelfs dan nog ben ik als de dood dat ik verkeerd rij. Ik kom dus niet aan fatsoenlijk rijden toe daardoor.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 17:32

Kunnen we dat niet aanvragen bij de knhs, startnummers?

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:32

Hmm, lastig dilemma! Vind het wel knap van de mensen die dus ook gewoon echt alleen op wedstrijd gaan. Djeez, ik zou mn handen vol hebben!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 06:53

't is echt niet moeilijk hoor. Ik had altijd het meeste last van voorleesstress, maar ik rijd de proeven nu uit het hoofd, dus dat is opgelost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 13:17

Ik denk dat ik voortaan ook alleen ga. Proeven uit mijn hoofd leren moet ik maar gaan oefenen. Ik wordt zo zenuwachtig van de mensen die juist meegaan..

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 14:11

ik leer altijd mijn proeven uit het hoofd.
aangezien mijn vader nog wel eens de mist in gaat met het voorlezen. (laatste tijd gaat het goed)

m'n vorige wedstrijdpaard kon niet zo best tegen een voorlezer bij de baan. dan was ie snel afgeleid. Maar zonder voorlezer een proef rijden durf ik niet.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 10:18

ik vond alleen op wedstrijd wel fijn. gewoon lekker mijn eigen ding doen. rust aan mijn hoofd.

mijn paard is braaf en opzadelen ed was geen probleem.
van te voren keek ik altijd hoe ver ze waren.
mijn proef leerde ik altijd uit mijn hoofd, dat ging echt prima.
nu moet ik wel zeggen dat ik alleen maar indoor alleen ben gegaan. dus daar was vrijwel altijd een ringmeester.
papieren liet ik btw altijd gewoon in de auto liggen.