Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:absoluut niet herhalen, dat vind ik verschrikkelijk. Een keer lezen, en niet te vroeg, wel lekker duidelijk. Verder ken ik mijn proef wel, dus maakt het allemaal niet zoveel uit.
Ik wil het alleen op de achtergrond horen, zodat ik met mijn hoofd bij mijn paard kan blijven. Een soort geheugensteuntje van iets dat ik toch al wel weet. Terkan schreef:Owk, duidelijk, maar wanneer wil je iets horen dan? Stel staat een volte in de proef (bv. b-e-b, noem zo maar wat) je komt vanaf h-e-k ... wat is de goede timing om de volte aan te geven?
Urielle schreef:Op tijd lezen, hard genoeg (schreeuwen mag van mij best, liever te hard dan te zacht), indien mogelijk twee keer de oefening oplezen en stil staan bij B, zodat niet mijn paard ineens tien meter opzij springt als hij schrikt van de voorlezer hahaha.
Als het moeilijk te verstaan is welke letter vind ik het wel fijn als ze een naam maken van de letter ("M-B-K van hand veranderen, M Bernard K!" bijvoorbeeld) en ik vind het ook fijn als ze even hinten of het diagonaal is of hoefslag ed. ("HXF van hand veranderen" of "VAN H TOT K middendraf" oid)
Even petje af voor Terkan, laatst was hij mee naar een wedstrijd en heeft voor het eerst een L1 proef voorgelezen zonder ook maar ooit een wedstrijd /paard gezien te hebben
Het ging super! Ik houd vooral van 1 x duidelijk en op tijd voorlezen. Overbodige tekst weglaten ( meestal print ik de proef uit en kras door wat niet opgelezen hoeft te worden). cornelie schreef:Wow, vind ik hier ineens mijn voorlezer terugEven petje af voor Terkan, laatst was hij mee naar een wedstrijd en heeft voor het eerst een L1 proef voorgelezen zonder ook maar ooit een wedstrijd /paard gezien te hebben
Het ging super! Ik houd vooral van 1 x duidelijk en op tijd voorlezen. Overbodige tekst weglaten ( meestal print ik de proef uit en kras door wat niet opgelezen hoeft te worden).
... vond het echt leuk om te doen ... teammolenaar schreef:Een lezer die zelf ook proefjes rijdt of heeft gereden. Waardoor deze weet wanneer hij of zij de oefeningen moet "roepen"
Terkan schreef:teammolenaar schreef:Een lezer die zelf ook proefjes rijdt of heeft gereden. Waardoor deze weet wanneer hij of zij de oefeningen moet "roepen"
Echt noodzakelijk??? Bedoel als ik bedenk, wat alle bewegingen inhouden (thanx to bokt), weet hoe het veld in elkaar zit ... kan ik toch een heel eind mee komen ... of zijn er misschien meer die ditzelfde hebben ...