Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VivaLaVida schreef:Heb ook vaker gehoord dat mensen echt van me dachten van wooow wat een kreng
_10_ schreef:vorame schreef:Ik wordt persoonlijk vaker door een B ruiter van mijn paard gereden dan van een Z ruiter.
De B ruiter met uitstekende zweep die me nog een tik mee geeft ook.
Dat is ook mijn ervaring
Een groot deel van de B ruiters kennen de bakregels niet (volledig) en denken linksom altijd voorrang te hebben...
Helaas vergeten die dus dat zijgangen voorang hebben, óók op de rechterhand!
window schreef:Samantha_T schreef:Verder zou ik alleen maar willen zeggen; als iedereen zich eens aan de regels zou houden, wordt het inrijden een stuk gemakkelijker
dat is in het verkeer precies hetzelfde

dorieeen schreef:ben gewoon echt helemaal geconcentreerd op m'n pony, tja soms knal ik dan bijna tegen iemand aan, maar dat is toch logish? vaak zijn inrijtereinen best wel klein dus dan heb je dat, ik heb liever paar keer bijna een botsing dan dat m'n paard niet goed los is.
dorieeen schreef:Ik doe het zelf ook wel eens, maar alleen bij de gene die mij bijna omver rijden ghehe, maar ik rij vaak ook gewoon wel de lijnen die ik wil rijden tijdens het losrijden, & ben gewoon echt helemaal geconcentreerd op m'n pony. & tja soms knal ik dan bijna tegen iemand aan, maar dat is toch logish? vaak zijn inrijtereinen best wel klein dus dan heb je dat, ik heb liever paar keer bijna een botsing dan dat m'n paard niet goed los is.
dorieeen schreef:Ik doe het zelf ook wel eens, maar alleen bij de gene die mij bijna omver rijden ghehe, maar ik rij vaak ook gewoon wel de lijnen die ik wil rijden tijdens het losrijden, & ben gewoon echt helemaal geconcentreerd op m'n pony. & tja soms knal ik dan bijna tegen iemand aan, maar dat is toch logish? vaak zijn inrijtereinen best wel klein dus dan heb je dat, ik heb liever paar keer bijna een botsing dan dat m'n paard niet goed los is.
Ik weet heel wat ruiters die alle moeite doen om hun paard een beetje op hun gemak te krijgen tussen het losrijden met anderen en jij bonkt iedereen gewoon ondersteboven? Vind ik echt echt echt niet kunnen. Veiligheid gaat voor een winstpunt! window schreef:VivaLaVida schreef:Heb ook vaker gehoord dat mensen echt van me dachten van wooow wat een kreng
ben je dat niet dan![]()
maar dit zijn niet alleen Z ruiters hoor
ook mensen die B of wat dan ook rijden
ik werd ook zovaak afgesneden of aangereden
ik reed ook een haf en een tinker , ik zei dan altijd maar dat ze over me heen keken vanaf die grote paarden![]()
maar zelf heb ik ook wel eens bijna iemand aangereden hoor, ik zeg dan wel meteen sorry
omdat je geconcentreerd bezig ben heb j eniet alles direct in de gaten.
niemand doet het expres denk ik maar
al heb ik wel 1x meegemaakt met een jongen dat ik echt geen mogelijkheid had om te rijden
ik kon niet eens fatsoenlijk draven of hij kwam alweer voor me neus langs, zodat weer op de rem moest
was B ruiter

. Ik kijk wel rond, en zoek ruimte op, maar je hebt echt mensen die maar wat rondhobbelen en simpelweg in de weg rijden.
Iedereen probeerd uit te wijken, maar we hadden alle 4 op hetzelfde punt gemikt. Zelf moest ik er iig een beetje om gniffelen, hun vonden het niet zo komisch