Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
smeetjoew schreef:Overigens vind ik de 5,8 vergelijken met een 6,0 op school niet echt een goede vergelijking. We hebben het hier over een wp of niet, en niet over een kleine voldoende of een voldoende. 180 vormt net de grens.

whoopylover schreef:Ik ben zelf van mening dat ik rond de 180 nog geen goede proeven rijd. Dus zelf met 182 ben ik nog niet tevreden, want dat is maar matig. Als ik op die manier iedere keer m'n punten zou rijden, zou ik doorgaan tot ik een paar keer die 190 te pakken heb, pas DAN ben je klaar om naar het volgende niveau te gaan.
En ik vind dat je het wél kan vergelijken met school....
een 5.49 wordt afgerond naar een 5
een 5.50 wort afgerond naar een 6 op je eindlijst.
En je zakt niet op die 1/10e punt, je hebt daarvoor al teveel fouten gemaakt, en dan komt deze erbij waardoor je zakt (als in geen winst rijden)
jankawijnsma schreef:Eerlijk is eerlijk, 179 punten is extra balen, dat vind toch iedereen? Ik lees soms reacties dat ik denk of je haalt altijd hele dikke winstpunten of je bent altijd zwaar sportief en baalt blijkbaar niet als je 179 punten hebt.
Ik heb wel een paar wedstrijden achter elkaar gehad dat ik 179 punten haalde, en dat zal wel terecht zijn en natuurlijk rijd ik ook liever proeven met 190 punten, maar ja op zo'n moment is het hardstikke zuur!
Verder weet ik zelf uit ervaring dat er inderdaad jury's zijn die vragen hoe een combi er voor staat om vervolgens een puntje minder te geven op verzorging, dat gebeurt dus wel, vast niet bij de meeste juries maar ze zijn er. Ik ga volgende week weer bij een jury schrijven vind dat altijd erg leerzaam, maar ze zijn erg verschillend! Maar er wordt echt wel punten veranderd nadat de proef al gereden is.
Heb wel eens meegemaakt dat een jurylid na afloop van een rubriek, toen we bij het secretariaat op ex aequo uitkwamen, nog even het laatste punt bij een combinatie wilde veranderen, zodat er geen ex aequo was. We hebben hem er maar even op gewezen dat dat onaanvaardbaar is!
Je krijgt hier toch gewoon de mening van andere bokkers. Wil jij meningen die je wilt horen, meot je je post uitgebreider maken, met meer informatie. Nogmaals, ik val hier niemand aan, maar wil zelf ook neit aangevallen worden!