Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mijn punten voor de galop waren trouwens nog best goed; vooral veel 6en een enkele 7 en een enkele 5. 
plientjedres schreef:sorry hoor maar als je dressur wilt gaan rijden moet alles gewoon goed zijn!![]()
dat is de kunst van dressuur, je paard voor elkaar hebben.
dat je nu perongeluk een punt heb , hartstikke leuk voor je.
mischien haal je er zometeen nog wel een paar in de b en mischien ook wel in de l1.
maar in de l2 moet het echt wel goed zijn.
en als jij in een paar maanden die b en l1 doorbent heb je nog niet goed kunnen oefenen voor die galop want dan ga je oefenen voor je wijken enzo.
en dan ga je janken want je heb geen goede punten voor je galop en dan krijgt je paard de schuld!
ik snap ook niet dat iedereen hier zo poeslief op reageerd!![]()
want dit is gewoon niet goed om zo al te gaan starten.
mischien een beetje grof opgeschreven maar ik bedoel dit gewoon in het algemeen, je paard moet gewoon goed voor elkaar zijn voordat je start
plientjedres schreef:sorry hoor maar als je dressur wilt gaan rijden moet alles gewoon goed zijn!![]()
dat is de kunst van dressuur, je paard voor elkaar hebben.
dat je nu perongeluk een punt heb , hartstikke leuk voor je.
mischien haal je er zometeen nog wel een paar in de b en mischien ook wel in de l1.
maar in de l2 moet het echt wel goed zijn.
en als jij in een paar maanden die b en l1 doorbent heb je nog niet goed kunnen oefenen voor die galop want dan ga je oefenen voor je wijken enzo.
en dan ga je janken want je heb geen goede punten voor je galop en dan krijgt je paard de schuld!
ik snap ook niet dat iedereen hier zo poeslief op reageerd!![]()
want dit is gewoon niet goed om zo al te gaan starten.
mischien een beetje grof opgeschreven maar ik bedoel dit gewoon in het algemeen, je paard moet gewoon goed voor elkaar zijn voordat je start