Hulp derden, toch prijs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:48

Natuurlijk snap ik wel dat je baalt als je je prijs misloopt, maar het lijkt de laatste tijd wel een rage om problemen bij anderen te vinden, waardoor je zelf toch recht had op een prijs.

Het lijkt me een simpel verhaal. Reglement is duidelijk genoeg, meisje was niet uitgesloten (als zij inderdaad met 60 seconde weer op haar paard zat, maar 60 seconde is best lang in zo een situatie) en had dus volkomen recht op de prijs. Heel jammer voor TS, het is altijd jammer om net naast de prijzen te vissen, maar het is jammer dat er meteen met een vingertje wordt gewezen. Je rijdt toch wedstrijden voor jezelf en niet voor die 5 euro die je kan winnen?

Anoniem

Re: Hulp derden, toch prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:49

Tja als zij beter heeft gereden dan jij, ondanks die val, heeft ze m echt verdiend......

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 16:53

mamabird schreef:
Als het paard ook gevallen is (dus niet alleen de ruiter) dan is er zowiezo sprake van uitsluiting. Als je van je paard valt wordt het niet als hulp van derden gezien als iemand je paard vangt en vasthoud tijdens het opstappen. Dit alles moet wel weer binnen 1 min gebeurt zijn anders ben je ook uitgesloten.

Vergissing: is idd alleen met de SGW. Excuses

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 17:05

@sjonnie, de TS vraagt toch gewoon hoe het een en ander geregeld is? Het is toch geen scheldkannonade met hoe oneerlijk het allemaal wel niet is. Ze is alleen een beetje teleurgesteld. Ja zou ik ook zijn. We rijden toch allemaal voor een prijs? Dus ik zie het probleem niet zo. De TS zeurt verder niet, wil alleen even weten wat de regelgeving is. En eigenlijk ben jij de enige die onaardig reageert. Beetje jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 20:02

Ok, ik was dus (net als de jury eerst) in de war over de regelementen, zoals ik nu lees is er inderdaad dus gewoon volgens de regelementen gehandeld!

Moet ik de volgende keer maar nog beter mn best doen :P

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:21

Ik vind het wel raar dat de jury eerst zegt dat ze wordt uitgesloten, en dit blijkt later niet zo te zijn...