Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Janientje schreef:Concorde schreef:Heb nog niet gebeld (als ik dat op t werk in mn lunchpauze moet doen is m'n pauze op voordat ik wat gegeten heb), ben dinsdag vrij en zal er dan achteraan gaan.
Janientje: Lijkt me dat ze bij jou nog gewoon niet zover met zijn updaten, dát bedoel ik. Verschillend!
Da's op zich niet erg bijzonder bij de knhs, en wat anders. Je post maar een eind weg hoor, knock yourself out
Dus.... Je snapt 'm nog steeds nietLaat maar

)
)

Gulpje schreef:Ik had hetzelfde. Mijn stand op 8 februari was L1+7 terwijl ik die dag toch echt 2 punten had gehaald. Ondertussen start ik al een tijdje L2 dus heb toch maar even gebeld. Wat bleek, die dag, 8 februari moest ik zowel indoor als outdoor starten en daarom hadden ze de tweede punt niet geregistreerd. Beetje vaag maar misschien dachten ze dat il op 2 verschillende locaties was gestart ofzo. Iig, de (vriendelijke) KNHS meneer heeft het direct voor me aangepast en nu staat het goed.

Moreill schreef:Gulpje schreef:Ik had hetzelfde. Mijn stand op 8 februari was L1+7 terwijl ik die dag toch echt 2 punten had gehaald. Ondertussen start ik al een tijdje L2 dus heb toch maar even gebeld. Wat bleek, die dag, 8 februari moest ik zowel indoor als outdoor starten en daarom hadden ze de tweede punt niet geregistreerd. Beetje vaag maar misschien dachten ze dat il op 2 verschillende locaties was gestart ofzo. Iig, de (vriendelijke) KNHS meneer heeft het direct voor me aangepast en nu staat het goed.
Even offtopic; je hebt L7+2 staan wat denk ik L2+7 moet zijn in je onderschrift