"Neppe Jury's" bestaan niet. Wedstrijdorganisaties gaan echt niet willekeurig iemand uitnodigen hoor, ze kiezen iemand van de jurylijst. Bovendien heeft de jury niks te maken met prijzen, dat doet de organisatie.
Wel fijn dat ze je beker opsturen, misschien stond er een verkeerd plaatje op ofzo (bijvoorbeeld verkeerde klasse of datum) mij hebben ze ook wel eens een beker nagestuurd.
Anoniem
Geplaatst: 01-05-09 10:55
Was er geen sprake van een "neppe wedstrijd"?
Trouwens ik ben wel nieuwsgierig naar de wedstrijd op zich, moest je dressuur rijden of springen? En hoeveel punten had je?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-05-09 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt
sorry, misschien ben ik nu wel erg kort door de bocht
maar ik geloof het niet zo, waarom zouden ze haast hebben? dan organiseer je geen wedstrijd, en neppe jury`s zijn er niet, en wanneer zon man/vrouw je feliciteer vergeten ze heus niet een lintje/beker oid te geven, en dan bij de tweede wel...
sorry, als ik helemaal ongelijk heb hoor, maargoed
je krijgt je beker nu, en alles is opgelost volgende keer gewoon gelijk melden !
@Lalunamyo: Daar dacht ik eerlijk gezegd ook al aan...ik vind het een heel onduidelijk verhaal in elk geval.
Tat_jana
Geplaatst: 01-05-09 11:07
ik wilde al niet zo kort door de bocht reageren maar dr klopt niks van het verhaal ik heb veel onderlinge wedstrijden gereden de 1 nog ongeorganiseerder dan de ander.. en heb nog nooit zoietz mee gemaakt behalve dat ze de 1e plaats opnieuw lieten graveren en ik hm een week later alsnog kon ophalen