Dummysporen, wie rijdt er mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:37

essie332 schreef:
als het mag zou ik de sporen weglaten als je pony goed voorwaarts loopt :D

is niet alleen voor voorwaarts krijgen, maar ook om je paard/pony aan het been te krijgen...
en idd als je sporen draagt hoef je ze echt niet te gebruiken hoor :D daarnaast vind ik ook dat mensen op M/Z niveau wel een zodanige beenligging zouden moeten hebben dat ze geen last van sporen hebben.

wake_up

Re: Dummysporen, wie rijdt er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:54

M & Z is zeker geen garantie dat je goed met sporen om kan gaan. Natuurlijk heb je een betere beenligging, of altans de meeste, maar ken zat mensen die op M en Z niveau rijden die echt niet met sporen overweg kunnen, en (misschien onbedoeld) hun paard onnodig veel prikken.

kwien_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:56

Ken niemand die met die sporen rijd, alleen vind ik zelf dat zo stomme regel! dus dit is wel een prima oplossing maar gelukkig gaat die hele regel eruit!!
:D

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 17:58

geen garantie nee, maar al vind ik alle combinaties die daar rondrijden ook niet M en Z ook niet altijd M en Z waardig...

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 18:08

tja, dat is weer een heel ander verhaal :+ maar ik ben het wel met je eens.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 20:24

Eigenlijk schandalig dat mensen zulke oplossing gaan zoeken, omdat het ze opgelegd worden dat ze met sporen moeten rijden. Ik ben blij dat de sporenregeling afgeschaft word, toch te stom voor woorden dat je met sporen MOET rijden ook al heb je ze niet nodig!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 00:20

:D Ik heb ze ooit gehad. Moest voor het achttal sporen aan maar als ik per ongeluk de pony raakte stond ik drie banen verder. Toen reed ik ook nog niet zo lang; jaartje ofzo. Later kon ik wel gewone sporen aan zonder de pony te raken.