Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
WinBinChes schreef:Waarom gaan mensen altijd van het slechte uit. En anders laat lekker. Ik vind het een fijne regel, het geeft voor mij de doorslag om door te trainen en het wedstrijd verband straks te proberen.
Over je eerste opmerking, ik bedoel dat natuurlijk andersom....

Tenminste, zo zie ik het. Roos_s schreef:ik rijd ook voor mn hobby, mensen die geld verdienen zijn nauwelijks te vinden.. Maar dat hoeft niet te zeggen dat je dan niet serieus met de sport bezig bent... Mensen die lager springen dan hun niveau en dan ook nog eens voor prijzen (en ja die zijn er zeker!!) zijn naar mijn mening niet serieus bezig en zeer onsportief..
mensen die het puur voor hun paard doen kunnen HC starten toch??
WinBinChes schreef:En dus moeten andere mensen daar maar de dupe van worden? de laatste keer dat ik op wedstrijd ging ( afgelopen zondag ) reden 95% voor hun hobby en niet voor hun brood
Mag duidelijk zijn dat ik erg blij ben met de regeling, de sport gaat tenmimste met zijn tijd mee.

helaas) is het een fijne regel.
. Roos_s schreef:tja jullie kunnen me echt niet overtuigen, ik vind het nog steeds een belachelijke regel..
1. als je paard niet klaar is train je er thuis voor totdat je er wel klaar voor ben. daarnaast als je er na 5 wedstrijd B HC nog niet klaar voor L wedstrijden ben weet ik niet of je uberhaupt nog wel verder moet gaan met springen bv..
2. als je er zelf niet klaar voor bent geld hetzelfde..
Train thuis, wedstrijden zijn niet om te oefenen...
Roos_s schreef:tja jullie kunnen me echt niet overtuigen, ik vind het nog steeds een belachelijke regel..
1. als je paard niet klaar is train je er thuis voor totdat je er wel klaar voor ben. daarnaast als je er na 5 wedstrijd B HC nog niet klaar voor L wedstrijden ben weet ik niet of je uberhaupt nog wel verder moet gaan met springen bv..
2. als je er zelf niet klaar voor bent geld hetzelfde..
Train thuis, wedstrijden zijn niet om te oefenen...