Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik heb al wel bedacht dat ik daarvoor echt niet af ga reizen.
Nu had ik zoieso 2 redenen om af te melden A. Paard was ziek en B ik had die avond ook nog andere verplichtingen waar ik niet onderuit kon. Ik heb dus om reden A afgemeld. Denk dat ik anders wel gewoon was gestart, maar ik vind t wel echt een beetje apart hoor.

)
en paarden hebben trouens geen dag-nachtritme dus voor je paard maakt het niet uit Nimmy schreef:kips schreef:mijn laatste starttijd toen was om 00:15, dat was in veeningen,, tis wel heel laat ma wel lekker rustig
tot 11 uur vind ik te doen... maar stel dat t uitloopt, dan wordt t helemaal nachtwerk met zulke tijden..
DendroFleur schreef:Ik zou er zelf ook geen rekening mee houden dat ik zo laat nog zou moeten starten. Vind dat dat eigenlijk wel op het vraagprogramma mag staan als je voor 08.30 of na 21.30 nog moet starten. Met twee proeven wordt het dan toch snel 22.30 voordat de prijsuitreiking is. En dan wordt er toch verwacht dat iedereen van die klasse nog aanwezig is.