miep1979 schreef:Kleine moeite als secretariaat op een doordeweekse dag rekening te houden met werkende mensen, moet mogelijk zijn, toch
Tenzij 90% van de startlijst dit 'probleem' heeft
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ammi schreef:Ik ben idd van mening dat als je een wedstrijd op een door de weekse dag organiseert,
je rekening moet houden met het feit dat er mensen zijn die met hun werk zitten.
Tevens is mijn geval al opgelost. Heb even gemaild, en kreeg een mail terug met een welgemeend excuus,
dat ik idd netjes een vermelding erbij gedaan had, maar vergeten waren dit te noteren

ammi schreef:Soms krijg ik er echt een punthoofd van..![]()
Ik snap best dat je als secretariaat niet met iedereen zijn wensen
rekening kunt houden. Maar als ik inschrijf op een wedstrijd, die op een doordeweekse
dag verreden wordt, en ik vermeld bij opgave netjes dat ik, als het mogelijk is graag
na 18.00 uur wil starten dit ivm met mijn werk. Dan is dat toch niet echt een probleem?
Echter zie ik de startlijst, sta ik als 3e! Begint om 4 uur, terwijl er na 18.00 uur ook
nog gestart wordt in die rubriek..
Ik heb zelf ook secretariaat gedaan, en weet dat het niet altijd mogelijk is met iedereen
rekening te houden. Wat vinden jullie?
jori_X schreef:ammi schreef:Ik ben idd van mening dat als je een wedstrijd op een door de weekse dag organiseert,
je rekening moet houden met het feit dat er mensen zijn die met hun werk zitten.
Tevens is mijn geval al opgelost. Heb even gemaild, en kreeg een mail terug met een welgemeend excuus,
dat ik idd netjes een vermelding erbij gedaan had, maar vergeten waren dit te noteren
Maar je kunt er zelf ook rekening mee houden dat als je je op geeft voor zo'n concours, het misschien niet mogelijk is om laat te starten
Maar goed, probleem is al opgelost
ammi schreef:Ik ben idd van mening dat als je een wedstrijd op een door de weekse dag organiseert,

.

jori_X schreef:Mijn moeder doet het secretariaat voor ons concours. Maar het is echt ongelooflijk hoeveel briefjes er bij de dressuur meegestuurd worden omdat de mensen zo laat mogelijk willen. Het is niet te doen om aan al die wensen te voldoen. Er zijn bij ons zelf starters die standaard een briefje bij de envelop in doen dat ze zo laat mogelijk willen.
Ik zou er even achteraan bellen dat je dit echt niet redt (als dit ook echt zo is) en hopen dat ze wat kunnen regelen.