Ik durf er niets over te zeggen, want ik heb het niet IRL gezien. Bedenk wel dat het halthouden niet alleen beoordeeld wordt op het HH zelf. Vaak hoort de A-C-lijn er nog bij en de overgang naar HH toe wordt erbij betrokken. Dit alles maakt 1 cijfer.
Anoniem
Geplaatst: 19-03-03 13:48
[quote="fabienne"]Artikel 39 lid 5: "De prijzen van de individuele dressuurrubrieken dienen - indien er maximaal 15 dressuurringen zijn - uitgereikt te worden binnen twee uur nadat de laatste deelnemer van de betreffende rubriek de dressuurproef beeindigd heeft. In het geval van 16 dressuurringen of meer, dienen de prijzen binnen 3 uur nadat de laatste deelnemer de proef heeft beeindigd, te worden uitgereikt."
[\quote]
dit gebeurt dus niet. Meestal hebben we hier meer dan 16 ringen. Maar die zijn tussen 12 en 1 klaar. Maar tussen 5 en 6 is de prijsuitrijking erg normaal.
En natuurlijk verwacht ik dan geen jury meer, maar het is wel vervelend als je eens een vraag hebt.
grassie
Geplaatst: 19-03-03 21:00
runningkawa schreef:
Bij getrekt staan is de achterhand er niet onder. En de doel van de dressuur is toch om ten aller tijden de achterhand eronder te hebben.
Ja, ok, kan ik inkomen . Een 5 is ook geen ramp, ik had dat commentaar alleen nog nooit gehad (eigenlijk altijd een 6/7 voor halthouden) .
Machie, dit stukje kwam uit een L1 proef maar komt ook voor in de B .