Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pipo schreef:Armani1985 schreef:[
trento-b x havidoff geen idee zijn het er zoveel dan?? hoe bedoel je dat precies ???
Veel![]()
Echte van Bommel fokkerij( Hengstenhouderij van Bommel had zowel de hengsten havidoff als Trento ter dekking gehad, en dat zal de reden zijn waarom deze aanparing veel gedaan is)
asjemenou schreef:Ik heb al heel veel Trento b x Havidoffs voorbij zien komen, en er zullen er vast nog veel meer zijn die ik niet gezien heb.
Is hier in de buurt een veel gebruikte combinatie, vandaar.
Is ze niet toevallig in Brabant gefokt?
asjemenou schreef:Er staan er ook twee op sporthorses.
Pipo schreef:Armani1985 schreef:[
ze heeft ook zo nu en dan het karakter van havidoffze kan echt een draak zijn hahaha
Hahaha sterkte dan maar![]()
Havidoff strooit enorm in de maat, hij geeft echt kleintjes en reuzen ( Heb er zelf een van dik 1.75m)
DendroFleur schreef:Als je al een startkaart hebt en je kan het paard gewoon sturen, knoppen zitten er meestal op, dan zou ik gewoon starten. Het gaat er niet om om winst te rijden maar juist een thuiswedstrijd zorgt voor meer ontspanning en dan kan je mooi zien hoe het paard reageert.
Het moet geen trek en plukwerk worden om de proef door te komen, maar nu heb je ook nog een beetje steun van de bakrand. En ach, spring je een keer de galop verkeerd aan (of misschien met een hele grote aanloop) het gaat erom dat je paard een ervaring rijker is.
Maar als er nog zo weinig controle is (voornamelijk over het tempo) dat de jury met kromme tenen achter de tafel zit, dan kan je beter niet starten.

en die punten zullen snel binnenrollen! DendroFleur schreef:Maar de ontwikkeling van jezelf en paard gaat net zo hard, of je nu wel of niet start. Als ik pas zou gaan starten als naar mijn idee alle punten op de i stonden, dan zou ik nooit starten. Het kan niet altijd perfect gaan.

asjemenou schreef:Maar een paard wat niet helemaal bevestigd is, moet toch ook met gemak 60% kunnen halen? Wat verstaan jullie onder nog niet bevestigd?
En in alle drie de gangen naar de hand toe willen lopen, dus ook halsstrekken en over het algemeen gewoon netjes aan de teugel (mag nog te diep). Dat allemaal thuis, dus dat kan op andere terrein ineens *verrassing!!!* zijn