wedstrijden zonder startkaart.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 18:16

Geen FNRS-manege in de buurt die F-proefjes uitschrijft toevallig? Is een prima manier om jonge paarden ervaring op te laten doen.

L_alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 18:17

First_Unique schreef:
Wij organiseren 30 april ook een onderlinge dressuurwedstrijd, dat is in Heeze..

Laat maar weten als er interesse is,

En Asten, dat is heel leuk gereeld daar!! ben er ook een aantal keer geweest, dat is iedere maand, in het winterseizoen..
t is een onderlinge wedstrijd en dan doe je mee aan competities, en op het laatsts wordt er een finale gereden natuurlijk..
Maar dat is heel leuk voor de winter weer, ik gloof dat t nu onderhand wel afgeopen is.. staat allemaal op de site van de manege Heijligers (even googlen voor de site)

super bedankt.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 18:33

Sonja schreef:
Geen FNRS-manege in de buurt die F-proefjes uitschrijft toevallig? Is een prima manier om jonge paarden ervaring op te laten doen.

volgens mij in Mierlo bij de nieuwe ark hebben zo ook F-proefjes, maar of die ook voor buitenstaanders zijn, dat weet ik niet.. weet dat vroeger mijn vriendinnetje die daar in de lessen reed altijd F-proefjes daar deed rijden, dat is overigens ook wel heel leuk, en leerzaam!!!

Heloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:18

Mag je zonder startkaart meedoen aan een oefenspring wedstrijd die meestal vooraf gaan aan de officiele wedstrijd? Gewoon BB dus?