Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FriesWytske schreef:Ik denk dat je ook rekening moet houden met wat de voorkeur van de rijvereniging is.

) rijjasje op dressuurwedstrijd komen met de jonge...
beantsje schreef:Nou, dat mag dus niet; ik heb net even de nieuwe reglementen gelezen.
wat wel mag, is een bloes die niet meer wit is. Ook mogen de laarzen donkerblauw zijn of een bruine kap hebben.
Dus nog maar even wachten met dat chique grijze jasje...
beantsje schreef:Nou, dat mag dus niet; ik heb net even de nieuwe reglementen gelezen.
wat wel mag, is een bloes die niet meer wit is. Ook mogen de laarzen donkerblauw zijn of een bruine kap hebben.

Suelza schreef:Blijf het vreemd vinden. Een bruine cap mag dus wel, maar een bruin jasje niet.
Je gaat toch geen bruine cap dragen bij een zwart rijjasje?!?!?
Vjestagirl schreef:Ik hoop dat wel dat het zeg maar verplicht wordt/blijft om je laarzen, jasje en cap allemaal in dezelfde kleur te hebben
Sjonniej schreef:Vjestagirl schreef:Ik hoop dat wel dat het zeg maar verplicht wordt/blijft om je laarzen, jasje en cap allemaal in dezelfde kleur te hebben
Denk je niet dat ruiters zelf intelligent genoeg zijn om dit te doen?
Ik zie op de site van de KNHS nog niets over reglementswijzigingen staan, maar meestal worden die ook pas febr-mrt bekend.