Suusje92 schreef:Beaux schreef:Als je nou gerwoon doet wat er staat? Das toch niet zo moeilijk?
Lieve sgat, het staat er niet al ted duidelijk aangegevenzoals wel vaker staat in de proef
gewoon 2 voltes... tom tom aan en rije maar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:jongens, lees nou eens gewoon. het zijn effectief twee grote voltes bij C, op de linkerhand.
C-X halve grote volte links: 1e halve volte bij C
X tot X grote volte links: 1 grote volte die begint bij X en naar C gaat (oftewel, je hebt nu anderhalve grote volte bij C gereden)
X-C halve grote volte links: halve grote volte die eindigt bij C (en dan zit je dus op 2 grote voltes bij C)
Smurffie, het gaat hier om een specifiek onderdeel uit proef 3, en dus is er geen sprake van "ligt er maar aan op welke hand" en rechtdoor op X klopt dus ook gewoon niet.

Suusje92 schreef:Ik heb 8 feb. een onderlinge wedstrijd en dan moet ik in de proef nr. 3 een figuur rijden namelijk:
C-X Halve grote volte rechts
Van X tot X
Grote volte links en na enkele drafpassen paard de hals laten strekken
x-c halve grote volte links. die halve grote volte snap ik nog wle maar die van x tot x
iemand uitleg?
Hoe ingewikkeld is het nou? Kan me niet voorstellen dat je het niet snapt, doe gewoon letterlijk wat er staat en there you go..