Ik ben wel vaker met zwarte handschoenen gestart omdat mijn witte nog "zwart" waren en nog niet gewassen, maar heb er nog nooit commentaar op gekregen!
vur
Geplaatst: 15-01-09 20:03
Sjonniej schreef:
De vraag is; wat is het nut ervan? Waarom zou je jezelf zo in de kijker willen rijden door vreemde kleuren aan te trekken?
Geen nut. Gewoon eigenwijs en eens anders dan anders.
Met dressuur mag idd ook met zwarte handschoenen worden gereden!
ReLaFe
Geplaatst: 19-01-09 17:06
Ik he book met zwarte handschoentjes gestart, omdat ik dit netter vind, zeker omdat ik op de een of andere manier mijn witte handschoentjes vlak voor de wedstrijd altijd vies kreeg. Maar ik kreeg wel keer commentaar en minder punten voor mijn verzorging met deopmerking, volgende keer WITTE handschoentjes. Jury kende blijkbaar regelement niet.
Rosa_
Geplaatst: 23-01-09 17:18
Ik rijd altijd dressuur met zwart, omdat die gewoon veel fijner zitten, aangezien ik daar elke dag mee rijd. Heb een keer een 5 gekregen voor verzorging, met als opmerking; witte handschoenen!!! Toen verder niks mee gedaan. Maar er zijn dus idd jury's die het niet weten, dat het mag.
redbutton
Geplaatst: 23-01-09 20:22
volgens mij mag het,, ik ken ook mensen die niet met wit dekje starten,, sommigen jury's waarderen het niet maar het zal je echt geen verliespunt opleveren denk