Het lijkt mij helemaal leuk! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het lijkt mij helemaal leuk! smeetjoew schreef:6 toch ook?!
Die van mij is precies andersom. Spookt aan de longeerlijn en aan de hand, als je opstapt is het een mak schaap! Kijkt vrijwel nergens naar. Haha.

crossmonster schreef:Niveau ruiter is ook niet van belang, er staat wel een kleine boordeling van de ruiter op het protocol, maar deze telt niet mee
KarinvdM schreef:crossmonster schreef:Niveau ruiter is ook niet van belang, er staat wel een kleine boordeling van de ruiter op het protocol, maar deze telt niet mee
Nou, dat is wel erg kort door de bocht, zo simpel is het natuurlijk niet. Een betere ruiter kan een paard beter voorstellen dan een minder handige ruiter.
Ik doe misschien mee met mijn dan 4-jarige. Maar ik wacht eerst af hij hij zich ontwikkelt. Als ik niet verwacht voldoende punten te kunnen halen dan neem ik hem niet mee.
asfact schreef:het is ook voor de ervaring van ruiter en paard , en tuurlijk als die echt niet loopt dan zou ik ook niet gaan, maar met de mijne gaat ik zeker niet bovenin eindigen, dan ben ik gewoon reeél maar vindt de ervaring net zo belangrijk
KarinvdM schreef:asfact schreef:het is ook voor de ervaring van ruiter en paard , en tuurlijk als die echt niet loopt dan zou ik ook niet gaan, maar met de mijne gaat ik zeker niet bovenin eindigen, dan ben ik gewoon reeél maar vindt de ervaring net zo belangrijk
Voor ervaring op vreemd terrein? Dan kan je beter op concours gaan, dat is goedkoper.
KarinvdM schreef:asfact schreef:het is ook voor de ervaring van ruiter en paard , en tuurlijk als die echt niet loopt dan zou ik ook niet gaan, maar met de mijne gaat ik zeker niet bovenin eindigen, dan ben ik gewoon reeél maar vindt de ervaring net zo belangrijk
Voor ervaring op vreemd terrein? Dan kan je beter op concours gaan, dat is goedkoper.

KarinvdM schreef:Goed aan de maat hoeft niet altijd, Robin Hood is daar een voorbeeld van.
Mijn Houston is ook maar een kleintje, maar ik hoop inderdaad wel dat hij nog een paar cm groeit.

Hoewel paar cm erbij niet kwaad zou kunnen