Ik ga het niet hier in het openbaar neerzetten als je het wil weten Pm me maar. Ik heb er toevallig gister 1 gemaild omdat ik zit te twijfelen of het nou wel een 20x60 bak is de ene zeg van wel de ander zeg van niet, maar dat lijkt misschien wel omdat er een kleine bak naast ligt.
Je hoeft natuurlijk niets openbaar te maken wat je niet wilt, maar als je de naam van de locatie hier neer zet, heb je wel kans dat mensen de locatie kennen en je meer duidelijkheid kunnen geven.
Verder zou ik niet weten waarom je het niet op bokt kan plaatsen. Is toch gewoon de naam van een wedstrijdlocatie? Lijkt me niet iets wat geheim gehouden moet worden.
Indianenverhaaltje lijkt me, een baan van 20 x 60 voldoet niet aan de eisen van de KNHS en zou naar alle waarschijnlijkheid worden afgekeurd voor de klasses lager dan Z. Ik denk dat er wel degelijk een hekje of andere afscheiding zal worden geplaatst...
een hekje zowiezo niet, maar zoals ik net als zei zit ik dus te twijfelen, want daarnaast lig een kleine bak. Ik heb een paar mensen in dit topic die hier in de buurt wonen een pm gestuurt.
Je kunt niet weten of er met de wedstrijd een dressuurhekje zal staan, lijkt me. Verder bedoel ik eigenlijk dat er, mocht er niets staan, altijd nog een letterbordje moet staan... het is altijd zo geweest dat men lager dan Z gebruik maakt van een baan van 20 x 40. En dat zal in jouw geval niet anders zijn.
Ik heb vaker gekeken en nee het word met helemaal niets afgezet maar zoals ik al eerder zij ik ga aan me zelf twijfelen of die bak wel 20x60 is omdat die vrij groot is/lijk vergelen met de andere bak
Ik weet ondertussen over welke stal het gaat en ze hebben daar geen 20x60 bak, de Z-ruiters moeten daar in 20x40 hun proeven rijden in het indoorseizoen en in het outdoorseizoen is er zelfs geen Z omdat er geen 20x60 bak is .