Hoe kan t gebeuren, snap t niet.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Hoe kan t gebeuren, snap t niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 19:30

Udo2001 schreef:
Alleen zo jammer, dat je het gewoon af en toe niet meer weet of je op de goede weg zit.

Welnee, gooi al je wedstrijden van afgelopen jaar op een grote hoop en kijk wat eruit komt, dan zit je wel aardig goed. Nooit naar maar 1 wedstrijd kijken, dat heeft geen zin.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 19:48

Storm76 schreef:
Udo2001 schreef:
Alleen zo jammer, dat je het gewoon af en toe niet meer weet of je op de goede weg zit.

Welnee, gooi al je wedstrijden van afgelopen jaar op een grote hoop en kijk wat eruit komt, dan zit je wel aardig goed. Nooit naar maar 1 wedstrijd kijken, dat heeft geen zin.

Idd, mag zeker niet klagen heb inmiddels 8 punten van de c.a 8 wedstrijden (wel 2 proeven) dus zit op 50%.

DebOptimaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 12:38

Nou, ik had het nog veel erger de laatste keer. Ik moest 2 proeven rijden in de L1 bij dezelfde jury. De eerste proef ging echt verschrikkelijk slecht. Hij kwam meerdere keren tegen de hand, was niet altijd even voorwaarts en sprong zelfs in de verkeerde galop aan. Ik heb nog nooit zulke dingen in 1 proef meegemaakt, omdat hij normaal redelijk makkelijk is. Het waren allemaal kleine, maar toch hele storende dingen en het voelde dus ook niet goed. Tussen de proeven in dus even aangepakt en daarna voor de 2e proef de ring in. Hij was voorwaarts, liep lekker nageeflijk en goed in de aanleuning en op 1 klein foutje na, ging het dus prima. Was echt dik tevreden. En nu komt het...
Voor de eerste proef was ik 3e met 194 punten en voor de 2e proef ena laatste met 177 punten!!!!
Dat is pas bizar! Bij dezelfde jury... Als de punten omgekeerd waren geweest, dan was het zeer terecht, maar dit sloeg echt alles...

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:06

Ik heb bijna altijd voor mijn fijnste proef minder punten dan voor de minder fijne proef. Terwijl omstanders ook vinden dat dat een betere proef was.

Voornamelijk omdat mijn fijne proef altijd wat braaf is. Weinig onvoldoendes maar ook geen ruimte voor dikke 7ens en een paar 8en. Terwijl ik die in mijn minder fijne proef wel rijd, naast de nodige 4en en 5en. Maar toch kom ik dan gemiddeld wel hoger uit. Als er per onderdeel gepunt wordt, kom je toch meestal op andere punten uit, als wanneer je gewoon naar de proef in z'n geheel bekijkt. En je eigen gevoel geeft meer dat laatste weer.