Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kirr__ schreef:Ik ga mee met KiWiKo, maar het lijkt alsof jij er al vanovertuigd bent dat je er wel wedstrijden mee kan rijden, dan heeft het ook weinig nut van een topic te starten. Ik zou nooit maar dan ook nooit starten met een paard dat niet 200% percent gezond is, zeker niet als het iets aan de benen heeft.
Pipo schreef:Kirr__ schreef:Ik ga mee met KiWiKo, maar het lijkt alsof jij er al vanovertuigd bent dat je er wel wedstrijden mee kan rijden, dan heeft het ook weinig nut van een topic te starten. Ik zou nooit maar dan ook nooit starten met een paard dat niet 200% percent gezond is, zeker niet als het iets aan de benen heeft.
Gelukkig dat niet iedereen zo denkt. Want als je het gemiddelde internationale springpaard op de foto zet schrik je je ook een hoedje.
Klinisch gezond is het allerbelangrijkste!!!!!!!!!!
KiWiKo schreef:waarom zou je met een kapot paard wedstrijden gaan rijden?
suleilitha schreef:Heel is hij ook niet, dat er nog vocht zit is een teken dat de scheur niet heel is. De oorzaak van het vocht is een irritatie.
Ik adviseer je het te behandelen met arnica en verder alleen stapwerk te doen tot het weg is.
Als ruiter en als jury natuurlijk
CharleyT schreef:suleilitha schreef:Heel is hij ook niet, dat er nog vocht zit is een teken dat de scheur niet heel is. De oorzaak van het vocht is een irritatie.
Ik adviseer je het te behandelen met arnica en verder alleen stapwerk te doen tot het weg is.
Smeer je te pletter met arnica, en geloof vooral je dierenartst niet. Het is de omgekeerde wereld hier op Bokt.
......... en waar je mee kan leven
Urielle schreef:Charley, ik snap even niet helemaal of je nu bedoelt wel of niet te starten.Als ruiter en als jury natuurlijk