Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jeej voor het eerst. De andere kant weigerde hij dienst en heeft ie een por gekregen, dus hij ging wel opzij, maar vraag niet hoe, dus dat was terecht een 4
Lielle schreef:ik probeer zelf meestal te wijken tot de binnenhoefslag en dan daar recht te stellen, dat is iig de hoogste moeilijheidsgraad.
dan kan het hje hooguit extra opleveren bij een jury die het echt snapt
_10_ schreef:Lielle schreef:ik probeer zelf meestal te wijken tot de binnenhoefslag en dan daar recht te stellen, dat is iig de hoogste moeilijheidsgraad.
Je maakt het je daarbij alleen maar moeilijk terwijl dit niet extra wordt beloond....
En als het al niet in het onderdeel zelf is, dan wel in de laatste onderdelen.

Nooit problemen mee gehad, geen verschillen qua cijfers. Lielle schreef:dat laatste is het punt niet, dat is hetzelfde als middendraf voor een Jazz vs Fjord (voorbeelden). Maar IMO laat je het wijken [b]beter zien als je het recht richten op de binnenhoefslag doet[/b] (mits alles correct wordt uitgevoerd).
Marliesje schreef:Ik ben het helemaal met je eensMinimaal, dus je mag doorrijden tot de hoefslag. Maar dan moet je wel netjes wijken zoals het moet. En het beste is ook om 2 kanten even ver te wijken.
Persoonlijk zou ik nooit te ver doorwijken, je krijgt er niet meer punten voor, maar als de laatste metersniet goed gaan wel minder punten. Dus tenzij je er zeker van punt dat je super kunt wijken tot de hoefslag zou ik voor een meter of 6-7 gaan en dan goed.