Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
beestje is nog jong en kan nog heel veel jaren mee op wedstrijd Mjay schreef:24 en nog niet eens goed kunnen spellen en schrijven ik voel toch een beetje penny opkomen

meidje84 schreef:ik zeg toch ook nog niet dat ik er mee wil starten maar of dat mogelijk is

meidje84 schreef:een vriendin van mij doet zelf ook geen galop op wedstrijden omdat dat bij haar ook moeilijk gaat en dat paard is al 4 jaar onder het zadel en bij somige is dat gewoon erg moeilijk
meidje84 schreef:een vriendin van mij doet zelf ook geen galop op wedstrijden omdat dat bij haar ook moeilijk gaat en dat paard is al 4 jaar onder het zadel en bij somige is dat gewoon erg moeilijk
ikke20 schreef:je kan de KNHS wedstrijden wel starte alle doe je dan geen galop. wel moet je dan enorm goed scoren om nog wat winst te kunne rijden. zou zelf eerst thuis goed eraan werken en als het dan goed gaat dan gaan starten. paardje is ook nog jong
wat friezen betreft is het grote onzin. een fries kan erg goed galoperen als je maar de aandacht en tijd en training erin stopt.
mijne haalt altijd 6-7 voor galop op wedstrijd en dan blijf je er altijd houden die het minder kunnen.
kwestie van trainen he!
) perfect! JustaLive schreef:Hah okee. Je typt op " atnwoordne int engels" EN dan typ je dr onder antwoord, en dan verzenden...