Schrijven bij ZZ-licht wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Raggel

Re: Schrijven bij ZZ-licht wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 14:30

Peelie schreef:
Waarneer het paard er net niet helemaal door wil komen in het hele lichaam. dus eigenlijk net wel maar te niet aan de teugel loopt...

Ik snap je punt, maar volgens mij is dat toch geen officiele benaming voor het gene wat jij bedoeld Nagelbijten / Gniffelen Dan zit ik toch meer te denken aan: voor loodlijn, ronder, nageeflijker, enz..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 19:24

tjah... dat is wat die jurie continu zei... kan er ook niks aan doen Tong uitsteken

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 21:57

ZZ-L is op zich niet extreem moeilijk, maar ervaring uberhaupt in het schrijven is toch wel een heel groot voordeel. Qua hoeveelheden scheelt het enorm per jurylid en ruiter.

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:23

YoungLady schreef:
ok dat scheelt weer..
maar zijn dat echt lappen commentaar? of kun je ook een aantal kernwoorden opschrijven.
en moet je dat dan zelf samenvatten wat de jury zegt of doet hij/zij dat voor je.

en hoeveel onderdelen zijn er ongeveer per proef?

vaak zegt de jury precies wat je moet opschrijven. meestal klein zinnetje, met inderdaad, kernwoorden. althans, zo doen ze het bij onze club waar ik wel eens schrijf.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 11:31

Heb je al geschreven, en zo ja, hoe is het gegaan? Lachen

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:55

Ik had ook nog nooit geschreven, had ik aangegeven en kwam toen bij de Z2 te zitten. Als je het uitlegt aan de jury dan houden ze daar 9 van de 10 keer wel rekening mee. Bij mij zei die man inderdaad ook : 1 een 6, 2 een 5, 3 een 8 etc. En omdat het voor mij de eerste keer was, gaf hij het commentaar al afgekort in een aantal woordjes,zodat ik alleen hoefde te schrijven wat hij zei, en er niet bij na hoefde te denken wat ik er nou afgekort van moest gaan maken Lachen.

Als je het eenmaal een keertje gedaan hebt, dan gaat het eigenlijk vanzelf bij proef 4 liep het al een stuk soepeler dan bij de eerste proef, eerst de cijfers, dan het commentaar en als je dan niet zenuwachtig meer bent, gaat het vanzelf Lachen