uitslagen van paard opvragen bij khns?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amen

Re: uitslagen van paard opvragen bij khns?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 09:20

LiSSy schreef:
ik meende onlangs gehoord te hebben dat ze die gegevens niet meer aan jan en alleman mogen verstrekken.
wel als jij zelf het paard gestart hebt, maar als het een paard is wat je bijvoorbeeld wilt gaan kopen mag het volgens mij niet meer

de persoonsgegevens van bv de ruiter mag niet meer worden verstrekt.

maar de sportgegevens wel!!

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:57

Nou, ik heb een aantal weken geleden nog gebeld met de KNHS omdat ik de vroegere wedstrijdnaam van mijn nieuwe paard wilde weten (die stond niet op zijn papier) en omdat ik wilde weten of hij inderdaad Z2 geklasseerd was om te kijken in welke klasse wij moesten starten. Ik heb het paard van een tussenpersoon gekocht met de mededeling dat de vroegere eigenaren geen enkel contact wilden met de nieuwe eigenaar (ik dus...) en ik had dus ook geen gegevens over hen. De KNHS gaf mij echter ongevraagd alle gegevens van die mensen. Ik had dus nu naam, adres alles Bloos .
Ik heb ondertussen trouwens wel emailcontact met hun en dat is wel fijn want zij kunnen me gelukkig wat meer vertellen over sommige eigenaardigheden van Sanchez Haha! .
Maar persoonsgegevens worden dus ook nog gewoon doorgegeven bij de KNHS.

joyceV1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:33

Ik vroeg het ook op de naam van het paard en geboortedatum moest ik geven en ze gaven me zo alle standen,geen probleem.
Mensen zeggen nl heel gauw dat hun paard wat gelopen heeft maar gauw overdrijven ze weleens ene niveautje of 2 hahahaha