Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb sinds kort een 19-jarig paard en ik heb daar gewoon een startkaart voor aangevraagd. Ik hoop volgend jaar in de B dressuur met hem te kunnen beginnen. Leuk om te lezen dat het allemaal best nog wel kan
cornelie schreef:Wat leuk om te lezen allemaalIk heb sinds kort een 19-jarig paard en ik heb daar gewoon een startkaart voor aangevraagd. Ik hoop volgend jaar in de B dressuur met hem te kunnen beginnen. Leuk om te lezen dat het allemaal best nog wel kan
) reed z2 met hem toen hij 20 was daarna kreeg ik hem en we zijn gekomen tot de L2 tot zijn 22 toen was hij op... hij kreeg een peesblessure en mijn moeder wilde hem niet meer houden toen is hij naar zijn oude eigenaar gegaan en daar staat hij in een weitje te genieten van zijn vakantie. maar wel gedaan dus~! ik heb ook nog een new forest C pony van 20 daar kan ook nog gecrost mee worden. die lieve oudjes

De pony wil nooit stil staan. En ik heb er niet genoeg tijd voor. Dus ik ben weer super blij dat er een jong iemand op gaat rijden.
En misschien gaat hij er ook nog mee op de club en bixie.