wedstrijd Lonneker "kampioen van E'de"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:30

Ik doe toch maar niet mee Verdrietig Heb haast geen tijd om te oefenen (En ok, ik ben vergeten het formulier op te sturen Boos! Boos! ) Maar ik kom zeker wel kijken! Is toch vlakbij mijn Kadootje Haha! Mooi weer wat mensen meeten!!!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 20:35

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:01

Wat een lieve Haf!!!!!!!!!!!!!!! Maar dan kom ik ook wel naar jou kijken hoor! Moet je wel je best doen *LOL*

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 21:07

dat zal wel lukken. Straus is nl heeeel erg goed aangereden!
Ik ga dinsdag een keertje met hem oefenen! Ik moet op 8 maart....
En ik heb een rijjasje van de paralimpics! Gaaf he?

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-03 22:12

ey hartstikke leuk allemaal!
Ik heb geen dag ingevuld...welke dag zal ik ingedeelt worden??? Verward
ff vraagje: jullie hadden het net over een "tukkerrit" Party!! klink leuk, wat is dat?
doei!

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 11:25

*Tequila* schreef:
Ik doe toch maar niet mee Verdrietig Heb haast geen tijd om te oefenen (En ok, ik ben vergeten het formulier op te sturen Boos! Boos! ) Maar ik kom zeker wel kijken! Is toch vlakbij mijn Kadootje Haha! Mooi weer wat mensen meeten!!!

Jammer zeg, dat je niet meedoet!
Maareh, ga je me dan 'groomen'? Lijkt me erg gezellig!
En je dan deze keer niet verslapen he? Knipoog

Ps. Zou ik dan je witte rijbroek kunnen lenen? Schijnheilig

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:04

Rijbroek lenen mag wel hoor Marije Knipoog Maar groomen ligt eraan op welke dag je moet Lachen En hoeveel andere mensen ik moet aanmoedigen

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:33

*Tequila* schreef:
Rijbroek lenen mag wel hoor Marije Knipoog Maar groomen ligt eraan op welke dag je moet Lachen En hoeveel andere mensen ik moet aanmoedigen

Oléé! Ik mag Renée's broek lenen en ze gaat me nog groomen ook!
Ik bof maar weer *LOL*

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:38

ik heb ook 4 grroms bij me hoor
en kan gelukkig ook een witte rijbroek lenen. Maar misschien ga ik ook wel in het creme, daar heb ik nl een rijbroek en sjabrak van.... want zou ik doen?

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:40

machie schreef:
ik heb ook 4 grroms bij me hoor
en kan gelukkig ook een witte rijbroek lenen. Maar misschien ga ik ook wel in het creme, daar heb ik nl een rijbroek en sjabrak van.... want zou ik doen?

Als je een creme sjabrak hebt en een eigen broek, zou ik dat zeker doen.
Wat doe je er boven?
Ik heb geen rijjasje of bodywarmer en een bloes is me ietsje te koud. Wat zou ik doen?

Oh trouwens, ik heb iets van 5 grooms Knipoog ( Ik win Tong uitsteken)

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:45

misschien heb ik er wel meer. FF tellen hoor: Nou, mn moeder, broertje en 2 zusjes. Mn vriend. De eigenaar van het paard. De caufeur van de trailer met dochter.... nounou, dat zijn er al best wel wat, toch???

Ik kan een rijjasje lenen van mijn tante. Die rijdt namelijk ook veel wedstreiden. Het is een jasje van de paralimpics. (ol. spelen voor gehendicepten) Dus dat is wel mooi makkelijk. Misschien kan jij die ook wel lenen??? Ik weet alleen niet of je hem past. Ik krijg het jasje vanavond....

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:48

machie schreef:
misschien heb ik er wel meer. FF tellen hoor: Nou, mn moeder, broertje en 2 zusjes. Mn vriend. De eigenaar van het paard. De caufeur van de trailer met dochter.... nounou, dat zijn er al best wel wat, toch???

Ik kan een rijjasje lenen van mijn tante. Die rijdt namelijk ook veel wedstreiden. Het is een jasje van de paralimpics. (ol. spelen voor gehendicepten) Dus dat is wel mooi makkelijk. Misschien kan jij die ook wel lenen??? Ik weet alleen niet of je hem past. Ik krijg het jasje vanavond....

Dat zou een leuk idee zijn! Welke maat is dat jasje? En welke kleur?

Hihi, nu ga ik mijn 'grooms' ook even tellen hoor!
Mijn moeder, 2 eigenaren, 1 vriend, Renée en tweelingzus. Dat zijn er 6!
Jij hebt gewonnen *LOL*

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 00:18

machie schreef:
dat zal wel lukken. Straus is nl heeeel erg goed aangereden!
Ik ga dinsdag een keertje met hem oefenen! Ik moet op 8 maart....
En ik heb een rijjasje van de paralimpics! Gaaf he?

He gaaf!!! Mag je met de coole Straus meedoen? Ow, dat vind ik toch wel zo'n lekker ding he Lovers Voldoet helemaal aan mijn Hafliefde Haha! 8 maart dus? Mmmm, opschrijven en dan kom ik jou en Straus ook even aanmoedigen *LOL* Gaat Wendy zelf niet mee doen?

*edit: mmmm, die binnenbak op die foto's komt me toch ZO bekend voor Haha!. Ow ja, heb er zelf 5 jaar ingereden Tong uitsteken Haha!*

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 00:24

*Tequila* schreef:

Je moet Cynthia ook nog komen aanmoedigen *LOL*

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 10:49

flettie schreef:
He gaaf!!! Mag je met de coole Straus meedoen? Ow, dat vind ik toch wel zo'n lekker ding he Lovers Voldoet helemaal aan mijn Hafliefde Haha! 8 maart dus? Mmmm, opschrijven en dan kom ik jou en Straus ook even aanmoedigen *LOL* Gaat Wendy zelf niet mee doen?

Nee wendy wil zelf niet meedoen, en nu mag ik met straus Lovers
Ik vind dat toch zo'n mooie haf!!!
Morgen middag ga ik oefenen.

Wanneer moet Cyntia dan???

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:13

flettie"]
[quote="*Tequila* schreef:

Je moet Cynthia ook nog komen aanmoedigen *LOL*
[/quote]

I know Doe ik ook wel hoor Knipoog

Maar Marije, ik heb anders ook nog wel een jasje, die past je waarschijnlijk wel, is maatje 36 geloof ik Mooi groen is niet lelijk Tong uitsteken

HET jasje Tong uitsteken (Let niet op het koppie van Sien, we gingen achterwaarts Tong uitsteken *Hier kijkt ze nog vriendelijk trouwens Tong uitsteken* )

Afbeelding

straus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 19:55

Citaat:
Gaat Wendy zelf niet mee doen?

Nee, ik doe zelf niet mee. Ik heb nu eens een super smoes om niet mee te hoeven doen. Ik heb nl. niets met Enschede. Ik woon er niet en ik zit ook niet in Enschede bij een rijvereniging. En daarbij, die wedstrijden hoeven voor mij ook niet zo nodig. De enige wedstrijd waar ik wel heeeeel graag aan mee zou willen doen is endurance, maar ja ik heb geen trailer en ik heb ook nog niemand gevonden waar ik mee mee zou kunnen rijden. Huilen

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 23:52

tuurlijk wel, je kunt toch met Niek mee???
sabine heeft binnenkort ook endurance, en pjotr gaat toch nog niet mee.... Je moet volgende week vrijdag eens aan sabine vragen....

Dan wil ik je wel groomen hoor Haha!
Nou, tot morgen

Ljostar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 09:53

Dat klopt; in maart ga ik mee doen met de endurancewedstrijd in Kootwjkerbroek. Je mag zo meerijden in de trailer hoor. We gaan toch met de tweepaardstrailer van Niek.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 10:49

Doen joh, wendy!!!!
Dat is toch leuk!!!

straus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 13:04

He Sabine,

Dat lijkt me echt helemaal geweldig. Haha!
Ik wil heel graag mee. Wanneer is dat precies???? Alleen het weekend van 22/23 maart kan ik niet.
Ik dacht dat jij al met iemand anders ging? Heb ik zeker verkeerd begrepen.

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 16:46

*Tequila* schreef:

Maar Marije, ik heb anders ook nog wel een jasje, die past je waarschijnlijk wel, is maatje 36 geloof ik Mooi groen is niet lelijk Tong uitsteken

He, wat lief!
Ik heb alleen heel snel dat ik spierwit word en knalrood haar krijg door groene kleren Verward
En ik doe waarschijnlijk dat grijs/zwart/zilvere sjabrakje onder het zadel, en daar staat een zwart jasje/vestje natuurlijk veel beter bij Schijnheilig
Ik vind het wel heel erg lief van je hoor! Maar ik weet het nog niet zeker, oke?

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 16:50

hoi allemaal!
heb er echt zin in, maarre.....dis de eerste x dattik meedoe, had ff een vraagje: als je de dresuur moet rijden, zijn de dresuur ringen alleen bordjes, of heb je ook "aanleuning"(zoals op die foto hierboven) al;s je dast weet, reageer ff? tnx! good luck everybody!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 16:52

ennuh...doen jullie ook allemaal een perfect wilt chabrak en witte rijbroek met zwartjasje met wit iets eronder????????

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 19:26

ja hoor!!!

Ik heb een witte rijbroek, zwart jasje, witte blouse, witte handschoenen, zwarte rijlaarzen!!!

Maar ik weet niet of je er ook aanleuning hebt...