Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
*Tequila* schreef:Ik doe toch maar niet meeHeb haast geen tijd om te oefenen (En ok, ik ben vergeten het formulier op te sturen
![]()
) Maar ik kom zeker wel kijken! Is toch vlakbij mijn Kadootje
Mooi weer wat mensen meeten!!!
machie schreef:ik heb ook 4 grroms bij me hoor
en kan gelukkig ook een witte rijbroek lenen. Maar misschien ga ik ook wel in het creme, daar heb ik nl een rijbroek en sjabrak van.... want zou ik doen?
machie schreef:misschien heb ik er wel meer. FF tellen hoor: Nou, mn moeder, broertje en 2 zusjes. Mn vriend. De eigenaar van het paard. De caufeur van de trailer met dochter.... nounou, dat zijn er al best wel wat, toch???
Ik kan een rijjasje lenen van mijn tante. Die rijdt namelijk ook veel wedstreiden. Het is een jasje van de paralimpics. (ol. spelen voor gehendicepten) Dus dat is wel mooi makkelijk. Misschien kan jij die ook wel lenen??? Ik weet alleen niet of je hem past. Ik krijg het jasje vanavond....
machie schreef:dat zal wel lukken. Straus is nl heeeel erg goed aangereden!
Ik ga dinsdag een keertje met hem oefenen! Ik moet op 8 maart....
En ik heb een rijjasje van de paralimpics! Gaaf he?
flettie schreef:He gaaf!!! Mag je met de coole Straus meedoen? Ow, dat vind ik toch wel zo'n lekker ding heVoldoet helemaal aan mijn Hafliefde
8 maart dus? Mmmm, opschrijven en dan kom ik jou en Straus ook even aanmoedigen
Gaat Wendy zelf niet mee doen?
flettie"]
[quote="*Tequila* schreef:Rijbroek lenen mag wel hoor MarijeMaar groomen ligt eraan op welke dag je moet
En hoeveel andere mensen ik moet aanmoedigen
Citaat:Gaat Wendy zelf niet mee doen?
*Tequila* schreef:
Maar Marije, ik heb anders ook nog wel een jasje, die past je waarschijnlijk wel, is maatje 36 geloof ikMooi groen is niet lelijk