Pannie schreef:udenhout, loon op zand en kaatsheuvel (kegelaer)
ligt allemaal in de buurt van tilburg
En dan vergeet je Haaren nog
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pannie schreef:udenhout, loon op zand en kaatsheuvel (kegelaer)
ligt allemaal in de buurt van tilburg

en 't is daar heel fijn.. alleen beetje zware bodem Monnie_ schreef:in druten kun je niet starten met maiko, want daar zijn alle klasses m.u.v van Z. maar je nieuwe kan dus welen 't is daar heel fijn.. alleen beetje zware bodem

Ben ik nu 2 weekenden achter elkaar met mijn 3-jarige geweest
Ik vond het wel een fijne manege.
Bij ons ligt de inrij ring aan de wedstrijdringen, paarden zullen zich dus niet snel 'alleen' voelen.
Marije_jiplover schreef:Ik weet niet of het je te doen is om het 'verkennen' van de wedstrijdrijbaan vanaf het kleine stukje achter de ring, of het 'niet alleen zijn' voor je paard?
In Tinte ligt de wedstrijdbaan naast de losrijbaan en deze zijn gescheiden door een halve wand. De bovenwand is gewoon open en je kunt dus ook zien en horen wat er aan de andere kant gebeurd.
Op deze manier hebben paarden ook geen 'alleen-op-de-wereld'idee.
Nu is Gorinchem-Tinte ook niet het meest dichtbij van wat je zou kunnen rijden, maar wellicht heb je er iets aan.
Gisteravond wezen rijden, héél fijn om te rijden. De ring ligt gewoon vooraan, aan de kant van de foyer, en dan zetten ze achter in de bak een heel stuk af met verplaatsbare bakwanden.
(Bak is 100 x 25m
)