Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mag schreef:ik rijd een paard van iemand anders. Paard stond altijd zonder deken buiten en kreeg dus een wintervacht. Is niet lekker als je wilt trainen en op wedstrijd wilt gaan. Heb dus op eigen kosten een winterdeken gekocht, zodat ik doorkan trainen. Ging ik dit paard niet rijden hoefde hij ook geen deken. Vind het dus niet meer dan logisch, dat de kosten voor mij zijn.
Kun je het ook niet zo tegen je bijrijder zeggen, dan geen deken > wintervacht > dus niet rijden van de winter?
Prijzen zijn overigens wel allemaal voor mij, betaal ook zelf de startkaart, inschrijfgeld, rijd overal zelf naar toe (wel met hun trailer). Als ik gebruiksvoorwerpen win zijn die uiteraard voor het paard, cadeaubonnen nog nooit gehad, als ik die zou krijgen zou ik ervan kopen wat ik (of paard) op dat moment het hardst nodig heb.
judithh schreef:is ook gebeurt....
En daarbij is dit niet de eerste aanvaring..met Toemba was er ook vaak hommeles, maar dat is een heel ander verhaal en teveel om hier te gaan vermelden, maar dit is de spreekwoordelijke druppel! Ben zelf een zéér coulant persoon, maar eens houd het een keer op.
daffodil schreef:Jemig Juud, mag ik je bijrijder worden........helaas niet haalbaar! Maar ik schrik hiervan zeg, je zou toch zeggen met zo'n paard en zulke mogelijkheden dat je alle kansen aangrijpt als bijrijder en zeker als je daar niets tegenover hoeft te zetten.
Voor mij zou het niet eens een issue zijn, wat je wint gaat linea recta naar de eigenaar......

suleilitha schreef:Aan de andere kant moet je als paardeneigenaar die zelf geen tijd heeft, je in de handen knijpen als je werkelijk een superamazone bereid vindt om je paarden te trainen en uit te brengen, dat is mij ook wel heel wat waard!
. en zoals ik zei het is best wel eens lekker als je een dagje niet hoeft, ben misschien nu een beetje "verwend".daffodil schreef:Ja t houdt een keer op dan hoor, simpel, jammer maar helaas!
Als ik toch dichterbij had gewoond......
suleilitha schreef:Daar kan ik dus ook niet bij. Ik hoop dat je snel de geschikte persoon zult vinden die iets minder moeilijk doet!