Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ninx schreef:EvitaHitalia schreef:Ik ben er ook erg benieuwd naar, ik heb op de kont van mijn pony een bliksemschicht gescheert.
Ik zal de knhs zo even mailen.
'geschoren'

, dus hij staat de verkeerde kant uit... oeps haha, maar zo had ze van internet afgehaald het plaatje,misschien dat ze het plaatje op internet gespiegeld hebben ofzo!.
( En je hebt inderdaad werk van gehad, dus ja )

Vorige week nog 2 sterren gezet op de kont van de fjord van m'n vriendin. Ik vind zoiets gewoon leuk
. Maar even los daarvan: hele mooie foto !!
_Diesel schreef:Het lijkt me niet dat er iets in het regelement staat over geschoren figuurtjes op de bil van je paard, dan mag je er dus gewoon mee starten. Ik heb altijd gestart met een haflinger met een geschoren edelweiss op dr bil, nooit commentaar op gehad en ook geen mindere cijfers voor de verzorging. Maar je moet je punten ook gewoon rijden he, niet van de verzorging af laten hangen![]()

& er zat aardig werk in, vind ik t wel knap.
pres schreef:Maar echt 'stijlvol' vind ik het niet om heel eerlijk te zijn.
Ik vind het niet echt passen tussen de knotjes, witte rijbroeken en keurig gepoetste laarzen.

_Diesel schreef:Ik vraag me alleen af of playboy zich wil identificeren met paardenkonten
Maar iid de verkeerd kant, maar goed beetje milde jury mag er ook altijd wel wezen niet? als ze om zoiets al strafpunten geven, dan ga ik liever naar de springsport toe