Vraag betreft startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Vraag betreft startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:02

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:07

snap dan niet hoe dat mens er bij komt dat ik ongeveer de vereniging 70 euro moet betalen.

en knhs ook...

dus dan zou het 140 euro zijn...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:13

Marchador schreef:
Okee op die manier, ik snap het!
Bedankt.

Kan je op de KNHS site ook de kosten vinden van de startkaart, die heb ik niet kunnen vinden namelijk.
De vereniging waar ik lid van wil worden heeft verder niets op de site staan, ik moet zelf de kosten uitrekenen, lastig Bloos

Bel even met die paardensportvereniging, bij ons, als je inschrijft, kun je ook meteen je aanvraag voor een startkaart doen. Wij regelen dan alles voor je. Veel makkelijker dus want zij rekenen dan de kosten voor je uit(incl lidmaatschap KNHS) en regelen alles met het KNHS. Trouwens, als je lid wordt van een rv dan zit vaak in je lidmaatschap bedrag ook het KNHS lidmaatschapbedrag.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:18

Volgens mij klopt het zo...

41,25 startkaart paarden
14,00 basisafdracht KNHS
17,10 startcoupons 16 stuks
27,95 P&S
27,50 lidmaatschap

127,80 voor alles?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 15:23

Ik volg dit topic ook even ben ook bezig met mijn startkaart namelijk maar ik kom ook op de bedragen als waar jij op komt dus volgens mij klopt het idd

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 13:05

Even een korte toevoeging, las namelijk dat wanneer je per 1 oktober aanvraagt je binnen 1 a 2 weken de startkaart plus coupons in huis hebt. Dat is dus niet zo! Net de KNHS gebeld hoe lang het nog ongeveer gaat duren (heb eind september mutatieformulier opgestuurd) en zij gaf een termijn van 2 tot 3 weken aan. Lekker banketstaaf wel, betaal ik vanaf 1 oktober maar kan ik pas in november starten. Hoop dat ik de kaart volgende week wel heb want heb me al opgegeven voor een aantal wedstrijden in november en wil graag zsm de coupons opsturen.