Met E-pony na paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Margarita_

Re: Met E-pony na paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:45

het is eigenlijk heel simpel, of je nu bij de paarden of bij de pony's rijdt. En met wat voor ras dan ook. Als jij gewoon een nette proef rijd, dan heb je gewoon je winstpunten.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 19:54

Gewoon doen, ik start met een pony van 1.43 M2 bij de paarden.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 20:22

Ik heb een paard (in België) van 1.58m en die haalt het goed van de grotere... Ik zie geen probleem, Lioke hier op bokt rijdt met haar pony tussen de paarden en rijdt bijna altijd bij de prijzen!

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:13

Scum schreef:
Tja... zoek de topics er eens op na over mensen die denken dat zij minder punten krijgen omdat
- ze een bonte hebben
- de jury niet van vossen houdt
- ze een fjord/fries/volbloed/whatever hebben
- enz

Haha.. valt best wel mee hoor, dames! Knipoog
Ik start ook met mijn Haflinger tussen de paarden, heb op 3 x na áltijd winst gereden in heel onze carrierre.. Knipoog we mogen bijna M1 starten, en altijd een leuk woordje toegekregen van de jury. Bloos

Daarnaast is het mij zo goed bevallen om met iets "apparts" aan de start te gaan, dat ik over een paar maanden begin met een Andalusier, en volgend jaar met een bonte hengst.. dus dan heb ik bijna álles gestart wat een jury niet wil zien! Clown

Nee hoor, alle gekheid op een stokje; jij bent degene die de proef neerzet, en benadeeld.. tja.. ik heb er nooit mee te maken gehad.. ! Gelukkig! Vork

Nena_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 20:07

Mexxuna schreef:
Scum schreef:
Tja... zoek de topics er eens op na over mensen die denken dat zij minder punten krijgen omdat
- ze een bonte hebben
- de jury niet van vossen houdt
- ze een fjord/fries/volbloed/whatever hebben
- enz

Haha.. valt best wel mee hoor, dames! Knipoog
Ik start ook met mijn Haflinger tussen de paarden, heb op 3 x na áltijd winst gereden in heel onze carrierre.. Knipoog we mogen bijna M1 starten, en altijd een leuk woordje toegekregen van de jury. Bloos

Daarnaast is het mij zo goed bevallen om met iets "apparts" aan de start te gaan, dat ik over een paar maanden begin met een Andalusier, en volgend jaar met een bonte hengst.. dus dan heb ik bijna álles gestart wat een jury niet wil zien! Clown

Nee hoor, alle gekheid op een stokje; jij bent degene die de proef neerzet, en benadeeld.. tja.. ik heb er nooit mee te maken gehad.. ! Gelukkig! Vork

Okee dan maak ik me geen zorgen meer Haha! Vork

Coel dat je ook met een anda gaat starten!!