Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosjenat schreef:Jammer AlwaysH en MonteKarlo.
Hier even een update : Wodan is verkocht en wordt van de week opgehaald wss.
Met Miley gaat het ontzettend goed!
Ghostattack schreef:Leuk dat je een nieuw paard kan rijden AlwaysH!
Wij hebben gisteren tijdens de les alle proeven voor komend weekend geoefend. Op wat enkele foutjes na ging het best redelijk, dus ik ben benieuwdDeze week nog even hard werken aan onze verbeterpuntjes en dan in het weekend lekker gaan.
AlwaysH schreef:roosjenat schreef:Jammer AlwaysH en MonteKarlo.
Hier even een update : Wodan is verkocht en wordt van de week opgehaald wss.
Met Miley gaat het ontzettend goed!
(Beetje laat)
Heb je een fijne eigenaar/eigenaresse gevonden? Goed huisje?
@sjar, welkom! Foto?
Iedereen die gaat starten; niet zo zenuwpenuwenKomt vast allemaal goed, en als het niet goed gaat heb je nog talloze wedstrijden te gaan, niet?
Ikzelf heb een nieuw paardje, op dezelfde stal waar ik eerst reed. Is een leuke zestienjarige merrie. M1 startgerechtigheid +6 winstpunten bitloos. Ik rijd nu dus ook bitloos en dat gaat ontzettend goed.
Ik weet niet of ik foto's mag plaatsen dus daar wacht ik even mee.
ynskek schreef:Fijn dat Wodan verkocht is Roosjenat.
GA wat een verschil als je t zo naast elkaar zet.
Mijn eerste twee punten staan inmiddels geregistreerd in t Knhs systeem![]()
Volgende wedstrijd is opgegeven voor 28 mei, we gaan fijn naar een wat kleinere locatie mooi op zand starten in een afgesloten baan
Wat een ramp was dat de eerste keer met in de 2e ring enkel de hoeken afgezet met hekjes en voor de rest alleen de letterbordjes in de grond gestoken
roosjenat schreef:ynskek schreef:Fijn dat Wodan verkocht is Roosjenat.
GA wat een verschil als je t zo naast elkaar zet.
Mijn eerste twee punten staan inmiddels geregistreerd in t Knhs systeem![]()
Volgende wedstrijd is opgegeven voor 28 mei, we gaan fijn naar een wat kleinere locatie mooi op zand starten in een afgesloten baan
Wat een ramp was dat de eerste keer met in de 2e ring enkel de hoeken afgezet met hekjes en voor de rest alleen de letterbordjes in de grond gestoken
Fijn haha!
Die letterbordjes zijn echt een ramp haha. Ik had die toen op gras zonder geen een hekje en ik vloog elke de bocht uit. Ben ook een paar keer bijna tegen op geknald